Witam !
Mam pytanie: jestem nowicjuszem i dopiero co zdałem na kartę motorowerowa, i chciałbym abyście pomogli mi wybrać pierwszy motorower do jazdy po mieście: np. do szkoły.
Dzieki za wszystkie odpowiedzi !
Pozdrawiam !
Witam !
Mam pytanie: jestem nowicjuszem i dopiero co zdałem na kartę motorowerowa, i chciałbym abyście pomogli mi wybrać pierwszy motorower do jazdy po mieście: np. do szkoły.
Dzieki za wszystkie odpowiedzi !
Pozdrawiam !
Jaki masz budżet? Automat czy Manual? Nowy czy używany? Duży Czy mały?
Kolejny taki niesprecyzowany temat z prośbą o pomoc w wyborze sprzętu, więc ja proponuję nową Vespe, dzisiaj widziałem zdjęcia, ciekawy ma design.
1. Moj budzet to ok. 5000zl
2. Co do skrzyni biegów to słyszałem, ze motorowery maja tylko manualna
3. Raczej chciałbym nowy ale mógłbym się skłonić do max. 3 letnich
4. Ostatnie jest mi obojetne poniewaz mam duzo miejsca w garazu :)
http://allegro.pl/romet-kadet-nie-motorynka-komar-ogar-wsk-bcm-i2778141654.html - Żart ;p
http://otomoto.pl/yamaha-tzr-50-2008r-M3443706.html - Może trochę starsza jest ale godna polecenia
1. Za taką kwotę to młody, mało używany, markowy sprzęt opłaca się kupić.
2. Mają zarówno manualną jak i automatyczną skrzynię biegów
4. Tu raczej chodzi czy jesteś niski czy wysoki, ma to znaczenie przy wyborze sprzętu.