Witam, poszukuje jakiegoś motoroweru w granicach 3000tyś.Niestety jestem zielony i im więcej czytam, który wybrać tym bardziej się gubię.Wolałbym żeby był nowy bo mój sponsor (tata daje połowę sumy) uważa, że silnik o małej pojemności nie wytrzyma długo...
Z góry dziękuje.Marek
Za 3tyśki brałbym Barton'a Fighter'a. Chyba że jakiś skuter to za tą cenę można kupić Romet'a 747 4T/2T z wystawy ;d
Też zastanawiałem się nad Bartonem, ale słyszałem, że brak mu mocy :/
a co myślicie o romecie routerze ws 50?http://moto.allegro.pl/nowy-motorower-romet-router-ws-50-dodatki-dostawa-i2233408786.html
ogólnie mówiąc wszystie te pojazdy mają ten sam silnik jedynie czym sie różnia to wyglądem i ceną, jeśli chodzi o pojemność to zawsze można dac np. 72ccm i wtedy już lepiej sie taki motorek zbiera, wybór zależy tylko od tego który ci sie będzie podobał
W tych chińskim motorowerkach jest ten sam silnik, także raczej wszystkie będą takie same pod względem mocy. Przymierz się do każdego z nich, zobacz, który będzie się najbardziej Ci podobał, na którym Ci będzie wygodnie i bierz ;)
Dzięki za rady dam znać który wybrałem ;)
Te silniki (manuale) wbrew opiniom innych są bardzo trwałe i ekonomiczne. Mój jeździ od ponad 11 tysięcy kilometrów bezawaryjnie.
Jeżeli chcesz kupic do tej kwoty skuter to najlepiej z salonu masz gwarancje na 2 lata,i serwis w markecie nie kupuj,lepiej wydac troche wiecej a miec gwarancje ze posluzy na dobre lata
I wybierz coś co jest popularne, lampa do mojego motorka kosztuje ponad 190 zł i trzeba ją ściągać z daleka, do tego trzeba na nią długo czekać. Taki Zipp Pro jest ładny, wszystko w nowym modelu jest dopracowane ale jeśli będziesz chciał pojeździć turystycznie to nie będziesz mógł.
Motorower - Zipp Salmo, Kymco Nexxon, Ogar 900, Romet C1 Via Trial - coś takiego bym kupił na twoim miejscu.