Zakup motoroweru

Szukam motoroweru, nie chińskiego i nie ścigacz :/. Myślałem nad Kymco K-Pipe 50 ale chce poznać też inne propozycje. Dużo tematów szukałem ale na wszystkich były te tzr'ki, rs'ki itp. a takiego nie chce.

Help :(

Zerknij do tematu o pierwszym motorowerze :-)
(zakup 50)

Junak 901 wytrzymały, Bartfon Fighter, Junak 904

Właśnie niektórzy piszą, że Junak jest dobry, bezawaryjny a inni, że beznadziejny chińczyk :/

Junak 901 to chyba najbardziej wytrzymały motorower... A ja wiem co ci piszą ludzie pewni żebyś nie brał chińskich gówien tylko używana Yamahe tzr lub Apke wiem wiem oni nie rozumią co to znaczy prośba o podanie nowych z salonu do 5tyś. Ja sobie kupuje Arrow Fly'a lub Barton FR ( to są te same tylko nazwa inna)

A Arrow Fly'a/barton FR mogę ci polecić, bo ma vmax tak +- 85km/h, mało awaryjny, nawet dobrze skonstruowany jak na chinola, zajebista kierownice bo jets elektryczny licznik numer biegów itd lecz wygląda jak ścigacz i nie jest wysoki ja mam 180cm i jak na nim siedzialem to cala stopa siegalem na ziemie, a koszt to 4500zł około. Dodam jeszcze, że zablokowany może jechać około 61km/h co jest dobrym wynikiem lecz na dotarciu z 45 trzeba jechać.

JEEDYNE co mi się nie podoba w Junaku to goły silnik, a szukam też czegoś bardziej na długie dystanse ale też do szkoły, sklepu

I jeszcze 1 pytanie: Junak 901 to to samo co Ferro 901?

Ale napisałeś na wstępie że nie chcesz nic chińskiego więc Junak odpada. Ja ze swej strony polecam naszego polskiego rometa 200 lub 205 lub Jawę 50 mustang, ewentualnie Simson lub romet chart. Oczywiście coś przy nim będziesz musiał zrobić, jednak części są ogólnodostępne i dość tanie.

Zapomniałem napsać: motorowery o takiej stylistyce jak ww BARDZO mi się nie podobają x(

Loker romet tez nie jest Polski.. kiedyś był tak samo jak Junak ^^ Polacy to robią ale na chinskich częsciach

Ale ja proponowałem romety, które były wytwarzane w Polsce w Bydgoszczy, zanim jeszcze Romet nie upadł. Dzisiejszy Romet to jest to samo co Junak czyli tylko polska nazwa chińskich jednośladów, sprzedawanych na zasadzie sentymentu do dawnej marki.
Swoja drogą powinno być zakazane sprzedawanie nazw polskich marek po to by sprzedawać wytwarzane gdzie indziej przedmioty. Przykładów można podawać wiele: Romet, Junak, Unitra, Ursus.

No dobra, przekonaliście mnie do Junaka 901 ;D.
teraz pytanie: Junak czy Kymco

jeżeli jestes wygodnicki to kymco z tym półautomatem a jeżeli to ma być droga do "dużego" moto to lepiej od razu wyrabiać sobie nawyki ze sprzęgłem w kierownicy.

Plus kpipe wygląda na nowoczesny sprzęt, a ten junak z wiszącymi pod zbiornikiem ^farfoclami^ nie wygląda... dobrze... :-(

Raczej nie przymierzam się do kupowania czegoś większego

Polecam markę Kymco. Co prawda Korean ale na Japońskich podzespołach, Sama miałam kymco new dink i byłam zadowolona, lecz teraz zakupiłam sobie apkę rs ponieważ chcę w przyszłym roku udać się na prawo jazdy kat. A. I polecałabym przemyśleć sprawę którą poruszał Anonim
Cytat: "jeżeli jestes wygodnicki to kymco z tym półautomatem a jeżeli to ma być droga do "dużego" moto to lepiej od razu wyrabiać sobie nawyki ze sprzęgłem w kierownicy." ponieważ mi też się na początku wydawało, że wystarczy mi małe moto. A teraz taka sytuacja, że już miałam 3 skutery i teraz mam pierwszą biegówkę bo jednak chce się przenieść moze na yamachę r1 w przyszłości. Motocykle są wygodne dla opcji miejskich. Sami wiecie :)

Koleżanko kymco jest z taiwanu nie Korea i nie jest na Japońskich tylko własnych.

paci napisał:

Koleżanko kymco jest z taiwanu nie Korea i nie jest na Japońskich tylko własnych.

Proszę.
Wytwórnia Kwang Yang Motor Company, czyli w skrócie KYMCO, została założona w 1963 roku w kooperacji z Honda Corporation. Przez 30 lat do 1993 KYMCO był producentem motocykli i skuterów na licencji Hondy oraz dostawcą części motocyklowych, silnikowych oraz samochodowych dla japońskich fabryk Hondy. Od 1993 wszystkie pojazdy wytwórni firmowane są marką KYMCO, ale technologie KYMCO ściśle bazują na technologiach Hondy. Obecnie KYMCO jest największym tajwańskim producentem skuterów, motocykli i części do samochodów Honda oraz motocykli Honda i pojazdów ATV. W 1998 roku akumulowana produkcja wytwórni osiągnęła poziom 6 milionów sztuk.