Zaciera sie ? czy coś innego ?>

Jestem posiadaczen chińskiego skutera Romet router traffico xs50 4t. Skuter jeździł dobrze, kulał się 70km/h ale mógł więcej. Oddałem go do przegladu po 300 km i kompletnie stracił na mocy zaraz po wyjeździe z serwisu. Okazało się, że gaźnik dostawał lewe powietrze bo uszczelka puściła. Jeździł trochę lepiej ale i tak nie tak dobrze jak na poczatku. Kompletnie stracił na mocy. Po przejechaniu 700km zatkały się dysze w gaźniku. Znajomy mechanik odetkał mi je wymienił filtr paliwa ,świecę i wyregulował gaźnik. Nadal ma mało mocy pod górkę ledwo 45km/h. Z górki momentalnie dostaje mocy i 70km/h leci ale zwalniam, bo dopiero 800km zrobione. Zapala na dotyk ze startera, ładnie wchodzi w obroty i nie wydaje dziwnych dźwięków. Czy może się zacierac. Nie znam się zbytnio na skuterachach, ale czy to przez co czy moze być inna przyczyna?

poco się z tym bawisz z twojego posta wnioskuje zę masz jescze gwarancje , owiele ten znajomy mechanik ci jej nie unieważnił bo przy skutach na gwarancji nie można nic robic.

ale skoro monentami dostaje mocy i odpala normalnie z pierwszego to się nie przyciera,

Ja bym jescze raz wyciągnął gaxnik , potraktował go sprężonym powietrzem dokłądnie wycziścił filtr i przejżał wszystko , czy np gdzieś kruciec nie pekł i tam nie dostaje lewego ,

Traktowałem gaźnik sprężonym powietrzem, zobaczyłem wszystko i raczej lewego powietrza nie dostaje, filtr przeczyszczony ,ale i tak nie pomogło.

regulacja ?

bo nie wiem ,

moze jakieś kijowe rolki co wsadzili chińskie i juz skawadratowiały

A takie jeszcze jedno pytanie. Czy może być źle dotarty ? Bo czytałem trochę w internecie i ze stratą mocy, wiaże się głównie złe dotarcie .

chuuje muje dzikie węże …

w 4t docieranie ma jescze mniejsze znaczenie niz w 2t ,

dociernaie było wązne w simsonach

w dzisjeszych silnikach wystarczy rozgrzac je porządnie przed jazdą , i pierwsze jazdy nie pałowac i to tyle