Kymco Agility 4T zdjeta blokada wariatora reszta seria.
Na prostej max 68-70 km/h z górki 70 km/h i nie da rady szybciej jak by go coś blokowało. Co jest tego przyczyną?
Jakieś pomysły?
Kymco Agility 4T zdjeta blokada wariatora reszta seria.
Na prostej max 68-70 km/h z górki 70 km/h i nie da rady szybciej jak by go coś blokowało. Co jest tego przyczyną?
Jakieś pomysły?
Proste Moduł,Tłumik,Gaznik ale więcej niż 75-80km/h nie oczekuj
Ludzie problemy mają. Mają motorower to powinien jechać 45km/h i ani więcej, a nie którzy płaczą, bo im jedzie 70km/h, może od razu mały pierdolocik z 50ccm ma jechać 150km/h ?
wariator trzyma.
izdebski12 napisał:
Ludzie problemy mają. Mają motorower to powinien jechać 45km/h i ani więcej, a nie którzy płaczą, bo im jedzie 70km/h, może od razu mały pierdolocik z 50ccm ma jechać 150km/h ?
Izdebski12 a gdzie ty przeczytales ze "płacze". Jak będę chciał jechać 150 km/h to wsiąde do samochodu. Jak masz tak odpisywać to szkoda czasu a ciebie. Dobra koniec jechania po tobie bo nie o to chodzi.
Prędkość około 70 km/h w zupełności wystarczy. Na ul. Modlinskiej policja nie zatrzymuje a dla samochodów już tak nie hamuje. Zastanawia mnie tylko to dlaczego np. z wiaduktów nie poleci wiecej niż te 70 km/ h :)
Nie bardzo rozumiem co ma do tego moduł, tlumik, gaznik? Z górki ma przecież dużo lżej niż na prostej.
amroz napisał:
Nie bardzo rozumiem co ma do tego moduł, tlumik, gaznik? Z górki ma przecież dużo lżej niż na prostej.
Żeby skuter szybciej jechał to koła muszą się szybciej kręcić. Jeżeli jedziesz już na maksymalnym przełożeniu to żeby koła się szybciej kręciły to silnik musi się szybciej kręcić. Jeżeli moduł blokuje maksymalne obroty na jakiejś wartości to silnik szybciej już nie będzie się kręcił, więc szybciej nie pojedziesz.
wariator sie nie otwiera do konca kpw?-.-
Wymieniałeś moduł? Blokuje.. to 4T = moduł, zmień na odblokowany. :)
tmielcarz napisał:
amroz napisał:
Nie bardzo rozumiem co ma do tego moduł, tlumik, gaznik? Z górki ma przecież dużo lżej niż na prostej.Żeby skuter szybciej jechał to koła muszą się szybciej kręcić. Jeżeli jedziesz już na maksymalnym przełożeniu to żeby koła się szybciej kręciły to silnik musi się szybciej kręcić. Jeżeli moduł blokuje maksymalne obroty na jakiejś wartości to silnik szybciej już nie będzie się kręcił, więc szybciej nie pojedziesz.
Dziekuje za odpowiedz :)
teraz już wiem koła chca ale "silnik" nie pozwala.
Co do modułu to seria ale tak pozostaje a 70km/h wystarczy tylko dziwilo mnie dlaczego z górki nie che jechać szybciej. Teraz juz wiem.
Do zobaczenia w drodze :)