witam.mam problem z gaznika leje mi sie paliwo gdy skuter chodzi.gdy zgasnie to juz nie leci.co to za przyczyna?czy on dostaje za duzo paliwa ze tak leci mocno?
do tego sruba do regulacji obrotow tak jak by nie dzialala jak nie przekrece to tak samo chodzi
Dodam ze to jest gaznik 2t.do tej pory bylo wszystko ok ale dzisiaj juz nie moglem go odpalic.gdy juz odpalilem to zaczelo paliwo sie lac dolnym otworem.moze jakos zatkac ten otwor?co wtedy sie stanie?
wylewa ci palilo bo zawór iglicowy nie dziala jak powinien.rosbierz i sprawdz szcelnosc plywaka i czystośc zaworku iglicowego
nowy gaznik kupilem jakies 2 tygodnie temu.to raczej powinno byc wszystko ok.ostatnio musialem go rozkrecic bo linke od gazu wymienialem
widze ze nikt raczej mi nie pomoze :-(
to co ze nowy-krzysiek ma racje sprawdz szczelnosc zaworka iglicowego
jezeli trzyma to plywak jest ded
to jest ten zaworek co ustawia sie na nim spalanie na tych zabkach?
czy to moze powodowac problemy z odpalaniem skoro dostaje paliwo to chyba nie powinno byc problemow
do pierwszego pytania nie
zaworek masz do wyjecia po demontazu gaznika od spodu 3 lub 4 sruby
uwazaj zeby nie zachaczyc tym"pojemnilkiem"gdyz mozesz zmienic ustawienie lub uszkodzic plywak
do drugiego pytania tak za duzy poziom paliwa powoduje ze sa problemy w odpalaniu tym bardziej ze piszesz ze ci przelewa i leci paliwo
zeby sprawdzic szczelnosc zaworka musisz go lekko docisnac plywakiem zeby kulka nie wcisla sie za mocno i dmuchajac w wlot paliwa
wezyk do gaznika) nie ma prawa przedostac sie powietrze dmuchane przez ciebie
jezeli trzyma tzn nie puszcza powietrza to trzeba wyjac oske plywaka (ostroanie pierw popchaj ja delikatnie mloteczkiem i jakims wybijaczkiem jak juz wyjdzie troche malymi szczypcami wyjmnij ja i plywak
plywak mozesz sprawdzic wkladajac do naczynia z woda o temperaturze okolo 40stopni caly wsadz pod wode nie ma prawa z plywaka wydobywac sie powietrze jezeli tak jest to plywak jest dziurawy i nie zamyka zaworka temu przelewa ci paliwo i sa takie problemy (daj stary plywak z tamtego gaznika w takim przypadku a najlepiej caly zestaw z tamtego gaznika wsadz do tego nowego zaworek iglicowy ma gniazdo wkrecane w obudowe gaznika warto kompletem wymieniac takie elementy gdyz sa ze soba dotarte)
zwroc szczegolna uwage zeby nie wykrzywic zachaczyc plywakiem o nic gdyz mozna zmienic jego ustawienia
wracajac do sprawdzenia plywaka i iglicowego zaworka jezeli bedzie wszystko ok to znak ze jest zle ustawiony poziom zamykania paliwa prze ten zaworek poczytaj o ustawieniu mechanizmu plywaka w stosunku do zaworka moze dojdziesz co i jak to za duzo opisywania zeby ustawic go dobrze
najlepszym rozwiazaniem bedzie jak pisalem wyzej jezeli cos nie bedzie gralo tzn nie trzymal zaworek lub plywak puszczal babelki a nawet jak beda te rzeczy ok to wymien ten plywak w komplecie z zaworkiem z tamtego gaznika
powodzenia
gaznik ma 2 tygodnie.do tej pory nic sie nie dzialo i watpie zeby jakies dziurki w nim byly.nikt nie rozkrecal gaznika i plywaka nie ruszal.jak odpalam to odrazu na wysokie obroty wchodzi,dopiero po krotkiej jezdzie spada na nizsze
opisujesz objawy wiec ci odpisalem te z obrotami nie podawales
zerknij czy iglica dobrze wchodzi w gniazdo (czy nie jest skrzywiona)
milej zabawy :)
ps.uspokaja sie bo spalisz nadmiar paliwa ktore dostaje sie w niekontrolowany sposob do przelotu
Mi natomiast leje się z gaźnika paliwo nie podczas jazdy tylko kiedy motor nie pracuje gaźnik wyczyszczony a mimo to nadal przelewa mi paliwo przez odpowiecznik i nie mam pojęcia co jest
kranik puszcza a gaźnik nie trzyma w zaworku iglicowym