Jaka jest różnica między Yasuni Z alu, a Yasuni Z car (opórcz ceny)…?
Który lepszy do seryjnego cylkaż
Po prostu Z Alu ma aluminiową końcówkę, a Z Car (Carbon) ma końcówkę wykonaną z carbonu i kevlaru Poza tym to są te same wydechy.
Który jest bardziej wytrzymały, i mniej rdzewieje?
Carbon-kevlar ma odporniejszą końcówkę niż alu, ale komora na dole ta sama, więc będą tak samo rdzewieć.
Pomogłem?
k, thx
[ Dodano: 2008-10-18, 21:49 ]
A właśnie, opłaca się je do cylka 50ccm>seryjnego?
Tak, jedne z lepszych wydechów pod serię ;pexcent napisał:
A właśnie, opłaca się je do cylka 50ccm>seryjnego?
excent napisał:
Jaka jest różnica między Yasuni Z alu, a Yasuni Z car (opórcz ceny)...?
Był kiedyś nawet art na temat jak przerobić z alu na carbon, tylko nie mogę go znaleźć. Reszta jak koledzy wyżej.
Jasiu226 napisał:
Tak, jedne z lepszych wydechów pod serię ;p
Tylko dźwięk nie bardzo....
Co z laser x-pro chrom, on mniej rdzewieje od zwykłego i jest bardzo dobry, taką
co lepszena cylinder seryjny 50ccm?
- Laser x-pro
- Yasuni Z
- Hebo Performer NG
- Stage 6 Pro
- Technigas next r
excent napisał:
- Technigas next r
Baaardzo słabiutki wydech, nie polecam, według mnie cena powinna być jeszcze niższa niż jest teraz.
excent napisał:
- Stage 6 Pro
Podobno dobry lecz bardzo ciężko go wyregulować na seryjnym skuterze, bardzo ładny stylistycznie, jak zależy Ci na wyglądzie a z regulacją możesz się pomęczyć to możesz rozważyć jego zakup, na 50 jak i 70 się wydech spisze.
excent napisał:
- Hebo Performer NG
O Tym wydechu dużo nie słyszałem więc się nie wypowiadam.
excent napisał:
- Yasuni Z
Do 50ccm jeden z najlepszych wydechów, a na 70ccm też się spisuje dobrze, tylko ponoć ma dźwięk brzydki
excent napisał:
- Laser x-pro
Razem z Yasuni Z najlepszy wydech do skutera 50ccm jak i na 70ccm spisuje się bardzo dobrze, chromowany, nie rdzewieje, wykonanie bdb, dźwięk ładny i osiągi bardzo dobre a w dodatku jeszcze tańszy od Yasuni Z który chromu nie posiada więc będzie rdzewiał.
Ja bym polecał właśnie Laser x-pro, sam mam przy cylindrze 70ccm i spisuje się świetnie a do tego nie rdzewieje i wygląda bardzo ładnie.
Bardzo dziękuję, za taką rozpiskę
Mam jeszcze jedno pytanko:
Czy tylko laser x-pro chrom nie rdzewieje ?
Każdy wydech który jest pokryty chromem nie rdzewieje.
- Jak przekonać rodziców do zmiany wydechu…?
1. A właśnie ile będę miał KM na 100% serii, oprócz właśnie wydechu, przy pełnym odblokowaniu Roxa…? Jak wzrośnie v-max, przyspieszenie…?
2. ostatecznie: będzie odpowiedni do seryjnego cylka i skuteraż
excent napisał:
0. Jak przekonać rodziców do zmiany wydechu...?
Powiedz że skuter teraz jest taki wolny że samochody Cię wyprzedzają na podwójnej ciągłej bo tak się wleczesz, tiry wyprzedzają, samochody spychają do rowu itd i sprawiają dla Ciebie zagrożenie itd. i powiedz że jak kupisz tłumik to będzie skuter szybciej jechał i nie będą Cie tak wyprzedzać. xD
excent napisał:
1. A właśnie ile będę miał KM na 100% serii, oprócz właśnie wydechu, przy pełnym odblokowaniu Roxa...? Jak wzrośnie v-max, przyspieszenie...?
v-max wzrośnie o około 15 do 20kmh i przyśpieszenie się znacznie poprawi.
excent napisał:
2. ostatecznie: będzie odpowiedni do seryjnego cylka i skuteraż
Jeśli chodzi Ci o Laser x-pro to tak, będzie bardzo dobry do skutera seryjnego z cylindrem 50ccm jak i po całkowitym tuningu sport z cylindrem 70ccm.
v-max wzrośnie o około 15 do 20kmh i przyśpieszenie się znacznie poprawi.
Chcesz przez to powiedzieć, ze będę jechał ponad 100km/h na seryjnym cylku i tylko wydech sport............???
I jeszcze coś:
Mam problem, bo:::
/Jak odpalam skuter np. po 3 dniach bez jeżdżenia to mi z kopa pójdzie za 3. razem, potem dodam gazu, ok, gazuje itd. Pochodzi i zgaśnie potem kopę, a on pochodzi 2 sekundy gasnie, i tak z 20 razy. Kiedy dodajęgazu, nie slychac zeby powiększał obroty, a gaśnie automatycznie. Muszę spędzić z 10 minut kopiąc, a on gaśnie, aż w końcu odpali, dodaję gazu i się wkręca w obroty, ale nadal się dusi dodając gazu...
Dodam tylko to, że mam nowiutką świecę założoną. Czy to wina gaźnika, wyczyszczę go i muszę jeszcze sprawdźić rury, rórki które idą do silnika z płynem chłodniczym bo cieknie i po przejechaniu 5 km zagrzewa się.
Planuję na przyszły rok wydech kupić jak uzbieram sam sobie kasę na niego, będzie dobrze bo Wigilia niedługo więc... :D chociaż nie będzie już tak super bo... już nieważne... :(
Narazie mam blokadę na seryjnym tłumiku więc 70 km/h na prostej, z Gerlach 80 km/h, nie, z małej górki xD.
I jeszcze coś, na czym polega regulacja wydechu?
Nie da się powiedzieć ile Ci poleci skuter z samym wydechem to 100kmh będzie ciężko, z wariatorem i wydechem prędzej.
A z tym gaśnięciem, to wyreguluj gaźnik!!!
Yy, ale seryjny jest, może brudny i tyle.
Heh, a powiedziałeś że:
v-max wzrośnie o około 15 do 20kmh i przyśpieszenie się znacznie poprawi.
xD, więc seryjny ~~90km/h + 15 = … 105 więc xD
Trochę przesadziłeś xD
A 95 wycisne na seriiż i przyspieszenie miodzio będzie ;D
dzis na youtube slluchałem dzwieku laserra
excent napisał:
dzis na youtube slluchałem dzwieku laserra
Na filmach nie ma efektu, bo albo gość nagra dziadowskim mikrofonem i nie jest identyczny dźwięk jak w realu albo głośniki są lipne i też nie ma dobrego dźwięku ;p
Ja też tak słuchałem to prawie na każdym filmiku był trochę inny dźwięk, a jak w realu słucham to znów inny xD
No z tym v-max to różnie jest, Tobie yamaha seryjna leci 90 innym 80. 15kmh to tak średnio daje ten wydech innym mniej innym więcej, a innym osiągi pogarsza bo ludzie założą i nie wyregulują skutera a potem na forum piszą ze wydech hu**wy.
A teraz jak Ci leci licznikowe 90 to jak laser x-pro założysz to 95 powinien na lejcie polecieć.
I kup od razu z wydechem uszczelkę między cylinder a wydech jakąś dobrą bo do tłumika nie dają i twardszą sprężynę centralną i rolki testowe ;p
Najpierw muszę tate namówić xD