Yamaha XENTER - dyskusja otwarta

Zapraszam do WYMIANY DOSWIADCZEN uzytkownikow skutera YAMAHA XENTER.

Ja mam biala 150'ke, z szyba i kufrem, plus motokoc Yamahy, ktory polecam, plus uniwersalny fotelik dla dziecka GIVI.

Srednie spalanie ok. 3 L, glownie W-Wa:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/507688.html

Wkurza mnie, ze do schowka na kierownicy nie wchodzi telefon.
Wolalbym, zeby oba reflektory sie palily.
Przydalby sie hamulec tarczowy z tylu, ale da sie zyc.
Czesto uzywam hamulca zintegrowanego - zawsze jak jest mokro, w garazach, przy wolnej jezdzie miedzypasem, itp.
Regularnie pakuje spora torbe lub plecak na podnozek.
Na przyczepnosc opon nie narzekam, dzieki nim oraz zawieszeniu monocross dobrze trzyma sie drogi.
Do tego duze kola - duzo slabiej niz w innych maszynach odczuwa sie nierownosci, wlaczajac konkurencje Honde SH.
Przydaje sie pokazywanie odleglosci od wlaczenia sie rezerwy oraz termometr.

Szerokosc 69 cm - bardzo ulatwia jazde w warszawskich korkach.
Jadac na A2 rozpedzilem sie do 127 kmh, choc sprawnie przyspiesza do ok. 105 kmh.

Czy ktos zamienil moze szybe Yamahy na GIVI lub inna?
Czy ktos zamienil moze kufer Yamahy na wiekszy?

A Wasze spostrzezenia, uwagi, rady?

Xenter to nowy miejski skuter na dużych kołach, który szybko i wygodnie dowiezie Cię do celu.

Dzięki dynamicznemu silnikowi o pojemności 150 cm3 łatwo uciekniesz przed tłokiem w mieście i na szosie. Nowatorski sposób zamontowania silnika i zapożyczone z motocykli zawieszenie typu monocross sprawiają, że skuter jest zwinny i łatwo się prowadzi. Dzięki temu można też bezpiecznie i komfortowo pokonywać wyboje.

Duży, płaski podnóżek kierowcy, łatwość pchania i mocne hamulce współpracujące ze zunifikowanym układem hamulcowym jeszcze bardziej ułatwiają codzienne korzystanie ze skutera. Atrakcyjna, smukła sylwetka i bardzo mały apetyt na paliwo dopełniają obrazu łatwej w obsłudze maszyny, która osiągi, komfort i wygodę ma po prostu we krwi.

No jak tam reszta uzytkownikow, jakie spostrzezenia, pytania, uwagi?