Yamaha TDR 125

JAKO ZE JESTEM NOWICJUSZEM CHCIALBYM PRZYWITAC WSZYSTKICH SERDECZNIE :slight_smile: MAM MALE PYTANIE APROPO YAMAHA TDR 125.CHCIALBYM W NIEDZIELE KUPIC TAKI MOTOCYKL,DWA DO WYBORU.PIERWSZY 2003 30 tys przejechane nowy tlok mitaka nowe pierscienie glowica po planowaniu nowy naped nowe opony tłumik arrow.DRUGI motocykl 2004 przejechane 11 tys nowy naped(jak dla mnie trochę za mało na 2004 mysle ze moto nie uzytkowane niszczy się bardziej ;/) jak myslicie który będzie lepszy ??i tak na marginesię to nie jest na poczatek

Teraz dopiero przeczytałem , posta i nie ten dzial (przenosze) , ale niech ci będzie nauczysz się :slight_smile: jakieś linki do allegro były by mile widziane , i ogólnie bardziej jestem za tym 04 , bo ten 03 ma stanowczo więcej wyjeżdzone , nowy napęd itp itd , ale łozyska po takim przebiegu to już długo nie wytrzymają , jako pierwsze zastanów się nad tym 04r, ale ogólnie decyzja należy do ciebie , jeźdź obejż oba , sprubuj ocenić który w lepszym stanie itp , nawet gdzieś na forum jest podklejony , na co zwracać uwage , przy zakupie moto

A ja chciałbym zauważyć, że TDR były produkowane do 2002, więc w oby dwóch coś jest nie tak :-? … Daj linki…

dzieki za odpowiedz i dzieki za pomoc w utworzeniu posta:) kazda odpowiedz jest mile widziana :slight_smile: oby więcej. tak jak juz napisalem zastanawia mnie ten maly przebieg ;/ czy nie jest za maly??co z uszczelkami gumami linkami ??nie pordzewialo uszczelki i gumy nie popekajaż

[ Dodano: 07-01-2011, 15:09 ]
panowie to jest irlandzki link i mam nadzieje ze nie macie nic przeciwko temu pierwsze stalo 2 miesiące temu za 1500 euro drugi za 1350(04)o produkcji czytalem duzo i powiem wam ze sa modele nawet z 2006 roku :slight_smile: jak to się stalo nie wiem jak bede mial dowod to powiem :slight_smile:http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/1605272
http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/1679769
a tu jest jeszcze krotki filmik http://www.youtube.com/watch?v=I5vaBVSsiws