Witam, zakupiłem ostatnio nowy tłumik, dokładnie Leovince TT po założeniu skuter nie chce wejść na obroty, rozpędza się do 20-30 km/h max i nie chce jechać dalej. Na starym oryginalnym osiągałem prędkości w granicach 60km/h, w czym leży problem?
w regulacji gażnika i wariatora - wydech zmienia charakterystyke silnika
W zestawie miałem rolki 4,3g jak i żółte sprężynki i jak najlepiej ustawić takowy gaźnik?
jedyna słuszna odpowiedz to: prawidłowo
musisz zobaczyć czy jest to kwestia wariatora czy gaźnika i zacząć regulować. Z gaźnikiem łatwiej bo na wierzchu i proste narzędzia potrzebne
Regulacja gaźnika nic nie pomogła, sytuacja wyglada tak samo
a co regulowałeś? wymieniałeś dysze czy tylko śrubka od wolnych obrotów kręciłes?
Dysze w czwartek będę w stanie kupić zobaczę czy to coś pomoże, jak kręciłem na gaźniku nie było zmian
a poszukaj w necie innych userów w takim setupie jak twój i z tym wydechem i zobacz na czym wyregulowali (gaźnik rolki - no rolki jeżeli mieli taki sam wariator)