Yamaha DT 80 SM nie wkręca sie w obroty, muli!:( wtf?

Elo, wlaściwie to opisałem swój problem w temacie… Jest to 80 po tuningu mechanicznym, na jedynce nawet po 5 minutach parkotania muli, jak wkrece (strasznie powoli się wkreca nawet na luzie) ja na wysokie obroty to juz trochę potem lepiej, ale na 1 nie ma rewelacji, ciężko ruszyc z duza sila nawet jak strzelam ze sprzegla,

na 5 rozpedzam się do okolo 110, wrzucam 6 cisne gaz do konca a predkosc spada do 80… co jestą

zalozylem z przodu zebatke 12, (wczesniej byla 14) trochę pomoglo ale nie duzo…

(do modow… wybralem ten dzial bo jest zarejstrowany na 50)

może traci kompresje? Albo może moduł zapłonowy zablokowany?

kompresja jest raczej elegancka, nowy zestaw zalozony w tamtym sezonie…

przed wymiana zestawu byl ten sam problem, a modul nie sadze… na innych biegach się wkreca w obroty do konca…

kogud napisał:

przed wymiana zestawy byl ten sam problem



to już znasz przyczyne

kogud napisał:

nowy zestaw zalozony w tamtym sezonie...



założę się ze china i spółka z alledrogo

wrona napisał:

to już znasz przyczyne



znaczy zestaw wymienialem bo go zatarlem... a ten to nie jest china...

a nie mozliwe ze poprostu gaźnik nie wyregulowany tak jak trzebaż bo zestaw i kompresja jest raczej w pozadku, jeszcze pojade jtro moze i sprawdźe... ale nie sadze zeby bylo cos nie tak...

kogud napisał:

a ten to nie jest china...



a jaki :)

wrona napisał:

kogud napisał/a:
a ten to nie jest china...



a jaki



Moim zdaniem yamha to japan :roll:


kowal jesteś czasem tak spostrzegawczy jak woda w klozecie // wrona

Kowal napisał:


Moim zdaniem yamha to japan :roll:



ale jemu chodzi o ten cylinder co wstawił :lol:

a jaki



ten jest z Top Performances, a wiec italy chyba...

dzisiaj wpadlem na pomysl ze to moze byc stozek wiec wsadzilem nowy i jest o niebo lepiej... elegancko się wkreca w obroty, ale 6 dalej muli.. i jak zalozylem nowy stozek to mi kapie z gaźnika ;/

Po zmianie filtra na inny trzeba by podregulować gaźnik.

Poztym dziwna sprawa. NA 5tce możesz jechać 110km/h i cisnąc w obroty a na 6stce to wszytko opadaż To by oznaczało coś ala brak mocy…czyzby cos z cylkiem? przegrzewa się? A da się rozpedzić na 6stce jakos spokojniej a nie tak jak to robisz po piłowaniu na piątce?

Kolor świecy jest w porządku?

NIE KOP tak… temat z maja a jest sięrpień ;/ / Mafioz

hefaistos napisał:

NA 5tce możesz jechać 110km/h i cisnąc w obroty a na 6stce to wszytko opadaż



A słyszałeś o czymś takim, jak nadbieg? :roll:

Musiałem dorzucić swoje 5 groszy :P


Nie odpowiadałem w tym temacie :shock: