Witam jestem tutaj nowy dlatego proszę o wyrozumiałość.
Kupiłem wczoraj Yamaha Aerox 70 gaźnik 17.5 wydech gianelli silencers i jakiś stożek resztę seria.
Problem w tym ze jadąc chwile na pełnym gazie nagle zaczyna brakować mocy i trzeba podgazowac kilka razy żeby się zebrał po czym dalej jedzie. Jakie mogą być przyczyny? I jaki najlepszy gaźnik z dyszami byłby pod ten skuterek?
Dodam że odpala ładnie i nie trzyma wolnych obrotów. Ze wszelkie rady z góry dzięki
Do tego ładują od 21 mm do 24 mm gaźniki. Odpal go niech się zagrzeje dokręć śrubkę ze sprężynka zaraz przy lince gazu na gaźniku i słuchaj silnika kręcąc powoli. Jak zwiększysz to sobie pojeździj i sprawdź czy przy hamowaniu nie gaśnie.
A co do mocy - pasek stary naciągnięty ? Świeca stara ? Akumulator nie trzyma napięcia ? Talerz wariatora wytarty lub rolki ? A może to wina gaźnika może brudny w środku. Szukaj po kolei zaczynając od gaźnika. Ja też tak robiłem ze swoim chinolem też mi przygasał i słabł przekręciłem obroty na gaźniku o 1/5 obrotu chodzi teraz jak igła. Zmieniłem świece pasek oleje i na proste cisnie 85 Km/h oczywiście to 50 cc
jakie 85 na prostej?. ze 100 leci na serii 50 chińskim. A co tam 100. ze 300.
A teraz sobie odpal aplikacje z GPS na komórce i się przekonaj że twoje 85 to 68.
Co ty masz za fetysz gaźników 21-24mm? Kolo ma jakiś cylinderek 70 - przecież nawet nie wiesz jaki i już mu chcesz władować 21mm gaźnik? Z drabiny spadłeś?
Chłopakowi na chwile brakuje paliwa w gaźniku i dopiero jak doleje to jedzie dalej. Ale skoro mu lata na 17mm to MOŻE ale to MOŻE warto zaryzykować 19mm (w celu poprawy chłodzenia kosztem większego spalania).
Ściągnij sobie dokumentacje do dellorto i zobacz do jakich mocy zalecają jaki przedział średnic
tylko miej świadomość że z racji na dokładność i jakość wykonania taka 19mm dellorto ma taką wydajność jak chińskie 21 lub więcej.
Nie koniecznie odrazu gaznik do wymiany… moze najpierw warto wymienic dysze na odrobine wieksza wyczyscic filtr powietrza i sprawdzic reakcje? Albo podniesc iglice.
jeżeli to kwestia niedoboru ilości paliwa w komorze pływakowej to ja bym raczej kombinował z filtrami, odpowietrzaniem baku, drożnością zaworka membranowego…itd
Chyba że to nadmiar paliwa a nie jego brak. Ale to przez neta niestety taka zgadywanka na podstawie mniej lub bardziej dokładnego opisu… na ogół mniej dokładnego.