Witam, mój Aerox jest świeżo po wymianie cylindra i słabo przyśpiesza. Problem jest dosyć dziwny ponieważ na nie jeżdżonym silniku - tzn. postawię go na centralkę, poczekam aż się rozgrzeje, wsiądę i dam gazu to hula aż miło a wystarczy ująć mu trochę gazu, dać ponownie to łapie muła. Muł pozostaje tak do przedziału między 45 a 50 km/h. Po tej prędkości nagle dostaje konkretnego kopa i kręci tak jak powinien. Jakieś rady?
-Cylinder Malossi Sport 50
-Wydech LeoVince ZX
-Rolki 4.5 G
Reszta seria
Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
A GAŹNIK??????
Co? SERIA???
Tak, gaźnik seria
A NIE POWINIEN BYĆ WIĘKSZY Z WIĘKSZĄ DYSZĄ PANIE MAJSTER???
GOOGLOJ I SZUKAJ JAK MA BYĆ.
Panie majster, skuter był na warsztacie i tam dawali większą dyszę i było gorzej ;)
Panie, serwisy są nic nie warte, szukaj jakiegoś "niezrzeszonego";)
czy ja wiem, trochę szukałem i w większości takich tematów jest to kwestia regulacji napędu więc wolę się nie pakować w wymianę gaźnika i kolejne koszty ;p poczekamy, może ktoś miał podobny problem. Wolę się upewnić:)
To może wariator kiepski, trza malossi;)
taak, oczywiście, cały wariator ;)
Całość wskazuje na to że masz zbyt twarde membrany lub po prostu na niższych obrotach silnik nie ma siły. Dopiero gdy osiąga odpowiednie obroty dostaje kopa.
zbyt twarde membrany są w sumie możliwe ponieważ zostały wymienione na płytki Malossi które dostałem w całym zestawie z cylindrem
Wymieniłem membrany na seryjne i problem nie ustąpił
Hmm napisałeś że świeżo po wymianie cylindra czyli jest na dotarciu? Jeżeli jest na dotarciu to jest to normalne
Pewne? Miał ktoś tak? Rozmawiałem z kolegą, który również miał jakiś czas temu na dotarciu ale 4T a wymieniał sam tłok z pierścieniami i mówił, że takiego czegoś nie miał. Zależne jest to od całego "zestawu"? Jeśli to prawda to mam pewność, że po czasie ustąpi? I po jakim?
A co myślicie o nowej sprężynie centralnej? Stara jest fabryczna a skuter ma przelatane 17 tys km więc może to jest przyczyną tego muła?