Yamaha Aerox Problem z Odpaleniem

Witam, jestem Adrian, jestem nowy na forum wiec prosze o wyrozumialosc :)

Wiec zaczne od poczatku, zakupilem sobie skuter ktory posiada silnik od roxa (Minerelli Lc, chlodzony ciecza)
Z takim setupem::
*cylinder power force 70 ccm po max portingu i szlifie na rozmiar tłoka 48mm
*tłok polini 10mm
*malossi multiwar
*sprzęgło malossi delta force
*pasek polini
*wydech Leo Vince zx
* gaźnik 21mm YSN PWK!
* króciec malossi nad koło

I teraz tak, poprzedni wlasciciel rozebral gaznik do czyszczenia lecz malo sie na tym znal zlozyl go spowrotem i nie mogl odpalic, dlatego sprzedal mi go w takim stanie. Rozebralem wszystko okej, wymienilem zawor membranowy bo byl malo szczwelny (zawor chinski) no i odpalamy, na poczatku ani rusz, zalewa go, po leekiej regulacji bylo slychac jak juz lapie, pare razy nawet odpalil lecz zaraz zgaasl, a paliwo az z wydechu kapalo, wydaje mi sie ze to wina zlej mieszanki no ale krecac sruba od mieszanki paliwowo powietrznej nic sie nie zmienia, nie da rady nawet odpalic. Iskra jest, Swieca mokra, po wlaniu paliwa pod swiece zlapie. Dysza jaka jest w gazniku to 90, lecz poprzedni wlasciciel mowil ze na takiej dyszu skuter jezdzil idealnie. Pomozcie, co to moglo sie stac ? Iskra jest, swieca po chwili kopania mokra. Sprawdzalem na 3 swiecach.Bo nie mam juz do tego glowy :( Mecze sie pare dni i nie chce zapalic, a jak zapalil to odrazu zgasl. . Po chwili kopania od strony filtra z jednego otworu cieknie paliwo. Pomocy !!!!

masz za wysoki poziom paliwa na plywaku ustawiony i za późno zamyka.

to jedno. a drugie to gaźnik 21mm z dyszą 90 na 70cm pojemości ???
To setup na potężny cylinder 90cm.
Jesteś na 1001% pewien że poprzedni właściciel miał go kiedykolwiek dobrze ustawionego na tym gaźniku ?
Ja przy dość mocnym cylindrze 70cm mam 19mm gaźnik i dysze 75..może 85 jakby sie postarać to na max moc regulować.

Hmmm, mozliwe ze to wina pływaka ponieważ poprzedni wlasciciel rozebral gaznik do czyszczenia, zlozyl i juz nie mogl odpalic. Powiecie mi jak to ustawic ? Odgiac ta blaszke przy plywaku zeby wczesniej sie zamykal ?

Wombat, tylko cylinder po portingu i szlifie, wiec chyba to odpowiedni gaznik, chyba ze sie myle. A pozatym dlaczego poprzedni wlasciciel mial by mnie klamac :/

Nie mozna edytowac postow wiec dorzucam nowy, wczoraj na chwilke odpalil lecz dodalem gazu zmulilo go i zgasl, pozniej juz nie moglem odpalic :/ A z wydechu razem z spalinami wydostaje sie benzyna.
Jakies rady ?

nie kłamać ciebie tylko kłamać tobie :)
Mógł zełgać bo chciał sprzedać. Padł mu gaźnik, kupił 21mm za grosze bo 17-19mm były droższe i z nim zepchnął skuter twierdząc że "po czyszczeniu" już jest problem z regulacją.
21mm to gaźnik na którym cylinder 90cm wkręcisz na 13000 obr. i będzie to palić z 9-12l na 100km. To zestaw "racing"- na wyścicgi.
Mi na 19mm i dyszy 75 pali teraz ponad 6L ale kręce go nisko. Jak go kręciłem wyżej palił 20% mniej- widocznie było efektywniej wykorzystywane paliwo.
Jest zresztą tak że im większy gaźnik tym mniejsza dysza.
Twój jest zalewany na maxa...wiec albo faktycznie pływak nie zamyka zaworu w komorze pływakowej albo po prostu podaje takie ilości paliwa że głowa mała. Jest sprawny tylko potwornie wydajny - przewymiarowany w tym wypadku

No nie wiem, raczej bylo jezdzone na tym gazniku bo pamietam kiedys byl na sprzedaż jako sprawny na takim setupie, a pozniej juz jako do wymiany zawor membranowy, i mowil mi ze tylko to trzeba zrobic, wiec wymienilem ale gaznik dalej ciezko wyregulowac.

Czyli co ogarnac jakis gaznik 17-19 i wtedy sprawdzić jak to bedzie wygladac ?

Dziś:
Wrzucilem dysze 75, zlozylem gaznik, odpalil, dodalem gazu zgasl.
Troche krecenia srubka od regulacji mieszanki, odpalil, dodalem gazu, zgasl.
Pozniej meczenie 2godziny, nie chcial juz odpalic......
Dalej sadzicie ze to regulacja ?

dalej sądze że masz przewymiarowany gaźnik