yamacha aerox cylinder

widac jaki cylinder polecacie do aeroxa ?? pojemnoc chce 70 lub 90… szukam na allegro ale trochę za drogie bo jeszcze chce do niego dac wal nowy pod ten cylinder, tlumnik sprzeglo wariator i gaźnik… jakie polacacie ?? czy ten cylinder będzie pasowal ? http://allegro.pl/cylinder-tlok-tuning-90cm-aprilia-minarelli-am6-i1627872807.html lub
http://allegro.pl/cylinder-tuning-70cm-am3-am4-am5-minarelli-50-lc-i1627872570.html
http://allegro.pl/cylinder-tuning-70cm-malaguti-malagutti-minarelli-i1644471348.html
aerox jaki ma przekrój tłoka ??

nie znam się na tym az tak bardzo wiec proszę o wyrozumiałość :slight_smile:

[ Dodano: 13-06-2011, 11:41 ]
http://allegro.pl/cylinder-stage6-streetrace-70cc-minarelli-lezace-i1644266280.html
albo ten co myslicie ??


tylko reszta części jak do nich dobrac :frowning:

S6 Streetrace najlepszy zdecydowanie…
Wydech : Yasuni R. ok. 450zł
Gaźnik Dellorto 17,5mm/19- LEPIEJ ok. 200zł
Wariator Malossi Multivar/Polini Speed control 150zł
Sprzęgło Hebo N/ Stage 6 Sport Pro … D.107 150zł

Co do wału… wały TNT są dobre… szukaj wzmacnianych wałów do 14rpm 250-300zł…

+ do tego wszystkiego dojdą Ci regulacje… czyli ok 150zł…

a no i cyl 400zł :slight_smile:

POWODZENIA :lol:

:lol:

oki dzieki :slight_smile:

a co do regulacji to gdzie z tym isc ?? czemu tak drogo ta regulacja jest ?

[ Dodano: 13-06-2011, 14:01 ]
http://allegro.pl/cylinder-kit-stage6-streetrace-70cc-minarelli-ac-i1637721561.html
te ten cylinder?? nie ma tam ze bd pasowal do aeroxa to jak to jest ?

chcesz wymieniac cylinder niewiedząc jak on nawet wygląda , pojeździj trochę poznaj konstrukcje skutera , potem weź się za tuning bo przy twojej wiedzy , wszystko będziesz musiał oddawać do mechanika a to bedą takie koszta że się obsrasz

a krutko mówiąc to co pokazałes jako ostani to jest cylinder AC a ty masz LC czyli chłodzony cieczą …


a regulacja czemu tak drogo ?? to se zobacz ile kosztują dysze rolki spreżyny centralne itp , i dolicz se jeszcze to co weźmie sobie za robote mechanik … bo z regulacją na pewno nie dasz se rady


jeżeli chcesz skuter na poziomie sport

musisz liczyć wydatek około 2000 zł

bo te wszystkie qunag ciang yango cylki po 100zł z allegro , to bardziej zamiennik serii niż tuning , pojemnosc to 10% mocy cylindra

jeżeli chcesz coś porządnego to tylko i wyłacznie takie firmy jak

malossi

polini

hebo

atge 6

itp

masebus napisał:

szukam na allegro ale trochę za drogie bo jeszcze chce do niego dac wal nowy pod ten cylinder, tlumnik sprzeglo wariator i gaźnik


Jeśli dla ciebie od razu cena nowego cylindra jest za droga to musisz wiedzieć, że cały tuning, cała reszta wyjdzie tak z 5-8x drożej :)
Taki urok

dobra spoko wiem ale nie od razu co mi tu wypisywac :expressionless: … nie znam się na tych częściach ale raczej wiem jak to wygląda… bo się tym nigdy się nie zajmowalem wiec wyluzuj… dzieki za odp

[ Dodano: 13-06-2011, 19:05 ]
zresztra ja mam mechanika brata wiec jak cos to on mi robi za darmoche

[ Dodano: 13-06-2011, 19:06 ]
właśnie co do tego cylindra to nie zauwarzylem tego… no jest chlodzony ciecza a tam powietrze

[ Dodano: 13-06-2011, 19:09 ]
co myślicie o tym ?? http://allegro.pl/cylinder-aerox-stage6-top-polini-malossi-racing-i1666022226.html warto by bylo go brac ??

Po 1. OPCJA EDYTUJ !!
Po 2. Za duża moc

masebus napisał:

co myślicie o tym ?? http://allegro.pl/cylinde...1666022226.html warto by bylo go brac ??



cylek spoko , tylko spodziewaj się na nim ok 6-7 l / 100km i druga sprawa reszte partsów tuningowych też musiał byś dać na poziomie racing , a przynajmniej wał wydech i gaźnik 19 , bo albo strzeli ci korba i oczywiscie się zatrze albo przy tak wysokich obrotach wał dostanie takich bić że łozyska się rozlecą i cyl też się zatrze .jednym słowym wszystko ci się tam zmieli , a wydech , jakis konkretny , będzie potrzebny , bo to tak jak bys kupił słomke do oddychania pod wodą , żeby wyciągnać z cyla pełną meca potrzeby jest dpowiedni wydech

oki dzieki rozumime właśnie tez się takich rzeczy się spodziewam… pomysle nad tym ale pewniejszy jestem do nowych części chodz ten tez dobry

Wszystko ma ze sobą jakąś zależność…

Dasz za mocny wydech a za słaby cylinder - zatrzesz cylinder
Dasz za mocny cylinder a za słabą reszte - albo zmarnujesz kase albo sypnie ci się coś całkowicie innego bo nie wytrzyma mocy
Dasz za duży/mały gaźnik - nie wyregulujesz tak jak powinno być
itd. :slight_smile:

proszę mi piowiedziec jak to jest kazdy cylinder ma jakieś parametry a ja nie wiem jaki jest do aeroxa ?? tam cos pisze ze Tłok 47 mm a tez widzę ze ma 49 mm…

zasada jest prosta jeżeli wymieniasz cos więcej niż sportowy wydech czy sportowe wario , to musisz wymieniac też całą reszte , bo abo tak jak powiedział rudy tego nie wyregulujesz albo reszta się sypnie

do codziennej jazdy wystarczy jak kupisz sobie dobry wydeszek, założysz dobry wariator + gaźnik 17,5 :wink: i uwierz że można fajnie śmigać

o tym ze muszę wszystko to ja dobrze wiem i do tego zmierzam… ale tylko się zastanawiam nad cylinderm ale juz wiem co i jak… dzieki. pozdro…

Cylindry z tłokiem:
47mm to 68cc
47,6mm to 70cc
49mm to73,5cc
50mm to 77cc
Są też kity wałów i cylindry przystosowane pod te wały o zwiększonym skoku tłoka do 44 lub 45mm co daje przy tłoku
47mm 76cc
50mm 86cc

Co do gaźnika to sport 19mm racing 21mm i większy, Wał musisz wymienić dopiero przy EVO. Żaden producent cylindra klasy sport, midrace, racing nie wymaga wymiany wału korbowego jeżeli jest w dobrym stanie. Jeżeli wał korbowy ma luzy(jest w złym stanie) lepiej wymienić wał na wzmacniany będzie wtedy zwiększona wytrzymałość tego układu i będzie pewniejszy i mniej awaryjny.

Układ wydechowy, dyfuzor, pucha, tłumik różnie to nazywają należy kupować pod poziom cylindra. Nikt nie chcę obniżać osiągów cylinderka za 700zł(racing) dając wydech do cylindra za 500zł(sport). Bo efekt może być mizerny nawet gorszy niż w zestawie na full sport.

Przeniesienie napędu. Warto zainwestować w wariator poprawia on przyspieszenie jak i V-max ale także jest przystosowany do pracy z większymi obciążeniami. Wraz z pełnym tuningiem zaleca się kupić sprzęgło na lżejsze, o twardszych okładzinach sprzęgła(tunigowe). Wraz ze sprzęgłem także wymianie się dzwon sprzęgła odpowiada on jak za sprzęgło za prawidłowe przekazanie mocy na koło. Takie elementy ja korektor momentu obrotówego, przełożenia, układ zapłonowy itp można dopiero pokusić się przy tuningtu klasy EVO. Jedynie opłaca się zainwestować w przełożenia w tuningu klasy, sport, racing dają one na prędkości max bez zbytniego zamulenia silnika.

Myślę że trochę rozjaśniłem wątpliwości.