Witam Panie i Panowie.
07.09.2008r zostałem posiadaczem xp6. Stan przy kupnie - dobry. 1 młodość miał już dawno za sobą. Miesiąc po kupnie poszedł wał itd. (efekt ostrego katowania i nauka jazdy na kole). Tak sobie stała do wakacji 09’ wtedy zamówiłem potrzebne części i na nowo sprzęt odżył. Oczywiście nie byłbym sobą gdybym nie pobawił się z cylindrem - podniesione i poszerzone okno wydechowe. Wykonałem tłumik przelotowy i takie tam pierdołki. Sprzęt latał bardzo dobrze aż do czasu… Moja głupota i chęć oszczędności przyczyniła się do roz********* cylindra (woda i minusowe temperatury).
Sprzęt tak stał do zeszłego tygodnia. Przyszło ocieplenie tak więc zabrałem się do roboty.
Plany:
Wymiana cylindra - już jest czeka na założenie.
Wymiana łożyska igiełkowego
Olej w skrzyni
Gaźnik 21mm
Nowa końcówka wydechu z nierdzewki - w trakcie
Wywalenie dozownika - gotowe
Malowanie ramy - w trakcie
Ogarnięcie elektryki - gotowe
Osłona zębatki zdawczej z nierdzewki - w trakcie
To takie główne plany. Oczywiście nie wszystkie ale czas pokaże
Zdjęcia z prac - dzisiaj postaram się zrobić.
http://bikepics.com/pictures/1552141/ - po kupnie.
http://bikepics.com/pictures/1921593/ -sezon 09’
http://bikepics.com/pictures/1921595/ - sezon 09’
mam wrażenie że lagi masz cofnięte i to ostro
Zdaje ci się Z ramą wszystko ok. Złudzenie zdjęcia.
[ Dodano: 08-03-2010, 17:37 ]
http://bikepics.com/pictures/1921701/
http://bikepics.com/pictures/1921702/
http://bikepics.com/pictures/1921703/
http://bikepics.com/pictures/1921704/
http://bikepics.com/pictures/1921705/
http://bikepics.com/pictures/1921706/
Obiecane zdjęcia.
Lagi są ok bardziej głowka ramy przygięta moze byc . Byłem w posiadaniu takiego motoru tylko ze Motorhispani i i mnie było wszytko ok i wyglądało to tak jak na fotkach na tym linku http://bikepics.com/members/gesio/02furiacross50/ jest delikatna roznica
Ale się uczepiliście tej ramy… Jest lagi itd. są w 100% ok.
Dzisiaj rozebrałem silnik, zrobiłem zaślepkę na dozownik i zacząłem małować silnik To tyle fotki niebawem
a robisz coś z optyki oprócz tego co napisałeś? Bo to niezbyt wygląda … :roll:
Optykaż
- Detale z polerowanej nierdzewki.
- Malowanie silnika
- Okleina na zamówienie
- Zbiornik z nierdzewki na “odpady”
- Błotnik przód
- Lampa przód
- Tylek od ktm?
- Plastiki przód od nowszego modelu.
Niby dużo niby mało… 18 na karku już jest, prawko kat A też więc nie mogę całej kasy w tą “zabawkę” ładować.
[ Dodano: 09-03-2010, 19:35 ]
Myślę też aby zrobić cały dyfuzor ze stali nierdzewnej ale to nie jest pewne. Jeżeli bym miał robić już to zrobiłbym replikę leo V6.
OK, to czekamy na realizację planów …
Głowica i cylider pomalowany Jestem w trakcie poszukiwania białej eko skóry… Mam pewien plan
A to nie lepiej Skaj ? 8zł za met bieżący ?
Skaj a eko skóra to jest to samo
[ Dodano: 11-03-2010, 09:00 ]
Jak myślicie białe siedzenie + czerwone obite skórą plastiki czy okleinaż
[ Dodano: 11-03-2010, 13:48 ]
Porcja nowych fotek:
Stary cylinder:
http://bikepics.com/pictures/1923762/
http://bikepics.com/pictures/1923763/
Nowy po małowaniu:
http://bikepics.com/pictures/1923757/
http://bikepics.com/pictures/1923758/
Zabawa z króćcem ssącym i membraną:
http://bikepics.com/pictures/1923760/
http://bikepics.com/pictures/1923761/
http://bikepics.com/pictures/1923759/
Pogoda sprzyja tak więc spadam dalej robić Może wieczorem kolejne zdjęcia.
[ Dodano: 11-03-2010, 16:23 ]
Gaźnik wyczyszczony, filtr powietrza również. Nowa guma filtr-gaźnik.
http://bikepics.com/pictures/1923864/
http://bikepics.com/pictures/1923865/
http://bikepics.com/pictures/1923866/
http://bikepics.com/pictures/1923867/
http://bikepics.com/pictures/1923868/