wywala mi bezpiecznik

elo
mam problem bo wywala mi bezpiecznik w skuterze zauważyłem to że podczas jazdy gdy włączę kierunkowskaz to mi wywala go a jak na wyłączonym silniku włączę kierunkowskaz to nic się nie dzieje tak jak jadę po wymianie bezpiecznika to mi go nie wywala przez jakiś czas nawet jak kierunek włączę a później go wywala ;/ co to może być? jakieś rady?

regulator napięcia sprawdź.
masz moze miernik prądu? taki z ekranikiem pokrętłem? to sprawdź ile ma aku na wyłączonym silniku volt a włącz silnik przegazuj i zobacz czy rośnie voltarz. jak będzie rosło powyżej 15v to sprawdź regulator napięcia.

mam miernik tylko wiesz na które ustawić te pokrętło bo pełno tam tego jest a ja w elektryce jestem zielony :smiley:

mam taki

no i ten będzie dobry, ale jak go ustawqic to juz ci nie powiem.

DC prąd stały AC prąd przemiećnny V na końcu znaczy, że opcje są do pomiaru Voltów a to DCA to pomiar Amperów przy prądzie stałym.
te 20, 200, 1000 itd to po prostu zakres pomiaru, jak w skuterze masz instalacje 12v ustawiasz pokrętło w lewo na to DCV i na liczbę 20 i tyle ;p

zrobiłem tak jak mówił Mafioz to wyszło mi na wyłączonym silniku 12.75 a jak włączyłem silnik to skakało i max na najwyższych obrotach było 15.30 więc co jestą :stuck_out_tongue:

mafioz dostałeś piwo za wytłumaczenie.

no trochę za duzo jest.

czyli coś regulator? a i on ma słabe ładowanie ale to już od dawna że prawie nie ładuje raz uda mi się odpalić z rozrusznika i już później nic bo siły nie ma zakręcić.

na zgaszonym jest ok, jak włączysz silnik to normalne że napięcie skacze, u mnie w keeway bodajże do 14v skakało.
Według mnie ładowanie ma ok skoro skacze do 15v, może aku padnięteż
Nie wiem jakie napięcie ma być dokładnie na włączonym silniku, ale na pewno skacze powyżej 12v.

aku nowe kupione w kwietniu :wink:

tylko nie wiem coś jest mam nowy prostownik czy tam ładowarkę i podłączam moje aku do niego to zamiast coś pokazywać na tym wskaźniku naładowania na prostowniku to on nic ;/