Witam mój Junaczek 122 pod odpaleniu ma wysokie obroty, nie reaguje prawie na śrube regulacji obrotów.
Pytanie czy to lewe powietrze czy coś innego ? Są nowe uszczelki pomiędzy króccem a cylindrem, gaźnik wymieniany był 2 miesiace temu a króciec miesiąc temu.
lewe powietrze
Psikałem samostartem w to miejsce zaznaczone strzałką, silnik wtedy przez chwilę dziwnie pracował spadały obroty na sekunde po czym na chwile bardziej wzrastały po czym "uspokajał się" bo nadal byly za wysokie
Czyli generalnie trzeba rozmontować cały silnik i wymienić tą uszczelke bo tam jest nieszczelność tak ?
To jest 4t i z komorywalu lewego nie pociągnie,ochu,ałes killer:D
interesuje cię gaznik,krociec,dolot garka
jakież to ekscytujące kolejny twój wątek o tych samych obrotach co od samego początku.
Nie można było pisać w poprzednim temacie?
Nic sensownego tam nie bylo po drugie tyle czasu minęło że zapomnialem o nim ;)
A jeszcze jedno, czy lewe powietrze moze dostawać sie tez miedzy kranikiem a gaźnikiem ? Kranik mi cieknie a przewód na nim nie zbyt dobrze leży.
to sobie przypomnij bo ten zamykam.