wymiana łożysk na wale 4t

witam
mam taki problem otóż słychać u mnie łożyska a jeszcze nie rozpoławiałem silnik tylko ok.1.5roku temu mechanik mi wymieniał łożyska na wale i skasował mnie na 400zł wiec trochę to dożo i dziwi mnie czemu one tak szybko siadły.
Więc wracając do pytania chodzi mi o to że rozrząd to tylko trzeba ustawić tak żeby magneto było w pozycji T a przy wałku rozrządu tak żeby największa dziurka była po środku a mniejsze po bokach taką i nic więceją a i jeszcze czy trzeba ustawiać zapłon jak zdejmę magneto?

a taki mały ot , weź mi ktoś pokaż fot jak wygląda rozrząd w chinolu bo nigdy nie widziałem

chodzi o łancuszek rozrządu

nie ustawiasz zaplonu od tego masz modul. Co do rozrządu musisz ustawić tak zeby kreski ktore sa na walku chodzily się z krawedziami glowicy i musi byc duze kolko na srodku i magneto w pozycji T. Co do wrony to jest praktycznie jak w samochodzie :wink: tylko ze na lancuszek i wszystko kilka razy mniejsze.

Dobra, widzę, że nikt tu nie podał sensownego pomysłu. Jak będziesz brał się za rozbieranie silnika, to wpierw zdejmij wszystko tak, żebyś widział magneto i wałek rozrządu :wink: Potem powinieneś zauważyć oznaczenia na magnecie, wale(klin na wale względem magneta) i na zębatce wałku rozrządu znak :wink: Jak to zobaczysz, to zrób sobie foto/rysunek i gotowe :wink: Najczęściej jest tak, że znaki muszą trafiać na przeciwko siebie :wink: Potem zdejmujesz magneto, wyciągasz wałek wałek rozrządu, głowicę, cylinder, łańcuszek rozrządu i rozpoławiasz :wink: Robota bajecznie prosta :slight_smile: I ciesz się, że mechanik ci tak tanio brał, bo mi liczył 800…

[ Dodano: 11-09-2010, 21:01 ]
U mnie było to tak :wink:

U ciebie może być identyko, lub nieco inaczej(inny silnik), ale to już musisz sam obejrzeć :wink: