…
Zawsze łatwiej będzie na wyjętym silniku.
jeśli chcesz zrobić to porządnie to lepiej wyjąć silnik … to akurat jest łatwe u mnie trzyma się na 4 śrubach w 4T raczej bardziej skomplikowane niż w 2T i będziesz musiał tłok nasmarować gdy będziesz zakładał jeśli masz trochę oleju w głowie dasz sobie radę z wymianą jeśli jesteś zielony… możesz to zrobić na własne ryzyko lub jechać do mechanika i dać ok.200zł za wymianę …
Ja też mam na 4 śrubach. I tak jak wspomniał kolega wyżej w 4t trzeba nasmarować tłok.
a zaworów czasem nie trzeba regulować?
To raczej nie jest plung & play tylko według mnie zawory trzeba jeszcze wyregulować w 4T
Nie robiłem nigdy 4t ale słyszałem że nie koniecznie trzeba ustawiać zawory. Co do wyjęcia silnika to będzie najlepsze rozwiązanie bo wszystko będzie na wierzchu a tak to trzeba kombinować z podejściem do niektórych rzeczy.
szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia :shock: ale raczej tak
wyjąć aby był lepszy dostęp zdemontować stary i założyć nowy cylinder ustawić zawory bo raczej będzie to konieczne bo inny cylinder będzie… i do tego nasmarować tłok przed włożeniem nowego cyla… zresztą w 2T też trzeba nasmarować tyle że w 2T trzeba nasmarować mieszanką
nie kapie ogolnie tego czegoś jak smarowanie tloka, przecież to logiczne, stare przyslowie mowi “Nie smarujesz to nie jedziesz”
sprawa wygląda troszkę inaczej niż w 2t, chodzi o to byś nie popełnił błędu z ustawianiem rozrządu,
http://images.google.pl/imgresąimgurl=http://images34.fotosik.pl/144/e02e72eee285aef6.jpg&imgrefurl=http://baotianscooters.mojeforum.net/temat-vt528.html&usg=__4xIwIoJoakP1PVDJ9gwDUMHE7z4=&h=750&w=1000&sz=141&hl=pl&start=3&um=1&tbnid=kun1QYz1MUHbHM:&tbnh=112&tbnw=149&prev=/images%3Fq%3DWymiana%2Bcylindra%2Bbaotian%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26um%3D1
tutaj link z ktorego kiedys kozystalem, ale widac juz nie ma paru zdjec, ale idzie się pokapowac , najwazniejsze zostały