witam planuję wymianę cylindra na 80 lub 72 mam tutaj link na allegro czy cylinder firmy mcn jest w miarę dobrym produktem , bo w serwisie jak sie zapytałem to proponował mi cylki w cenie od 120zł do 250zł to tak za około 200zł bym kupił ,w serwisie mysle ze dadzą na niego gwarancje tylko ta wymiana 200zł troche duzy to koszt wymiany
to samemu wymień za darmo, skomplikowane to nie jest...
madi a co do tego cylka z allegro?
daj linka to zobaczymy :)
http://moto.allegro.pl/cylinder-glowica-80cm3-chinskie-4t-tajwanski-mcn-i1723916186.html
bitronxp1 - mam zestaw MCN 80cc z głowicą, zaworami i wałkiem rozrządu. Sprawuje się super. Wraz z wariatorem Naraku i innymi bajerami powala;)
Wczoraj chociażby ścigałem się z piaggio i peugeotem Speedfightem II z tłumikiem Leo Vince, sprzęgłem ,wariatorem i dzwonem stage 6 , początkowo przyspieszaliśmy równo a po chwili obserwowałem ich w lusterkach ;)
madi - jeżeli nie bawiłeś się w tego typu wymiany to nie podpowiadaj koledze źle. To skomplikowane jeżeli chce się to zrobić dobrze - nawet kilka stopni przesunięcia jednego pierścienia może wiele znaczyć. Mechanik u mnie za to wziął 70 zł z regulacją (grosze) a nie pobrudziłem rąk, wszystko jest idealnie zrobione...
czesc livre ja w czoraj wymieniłem ten wariator przy okazji zobaczyłem ze te seryjne rolki sa mniejsze czyli za lekkie widocznie pózniej troche pojezdze i zobacze czy sie cos poprawiło a sprzęgła nie dałem rady odkrecic bez klucza a przy dokrecaniu kluczem francuskin wariatotra zoatały zeby po kluczy spiłowałem to ale obawiam sie teraz o pasek co by go nie uszkodziło teraz
To prawda - bez fachowych narzędzi ciężko to odkręcić. Ja z kolegą we dwóch odkręciliśmy wariator ale sprzęgła nie da się bez klucza pneumatycznego. Zmień sprzęgło i wario na dobrej firmy, zestaw MCN i ładnie to lata ;)
wydaje mi sie, ze przy wymianie cylindra musisz wymienic tez tlumik
LiVre - ale nie porównuj 80ccm do tego ,że ścigałeś się z 50tka ;)
80ccm 4t pójdzie tyle co fabryczny 2T.
jeszcze powiedz mi madi, że on ma 4t i prześcignął speeda II...
przecież sam napisał: "bitronxp1 - mam zestaw MCN 80cc z głowicą, zaworami i wałkiem rozrządu" - przecież w 2T nie ma zaworów i wałku rozrządu, bo rozrząd jest realizowany poprzez membrany ;)
nie no nie znam się na takich rzeczach o których piszesz teraz ;p
taki sam cylinder bez głowicy i wału kosztuje 55 zł a cały zestaw 160zł wiec czy warto to zakupic i wstawic ( mój problem jest taki juz o tym pisałem ze na prostej jedzie 50km/h i nie wiem co mu jest a blokady ma zdjete )samemu czy zapłacic 200zł za cylek + 200zł wymiana
albo dac 70zł z allegro albo 400 w servisie
Madi dobrze piszesz.Taki 4T z cylindrem 80cc i ewentualnie poprawionym napędem ma porównywalne osiągi co seryjny 2T.Można by też się sprzeczać co do tego czy silnik chiński czy markowy,ale to już inna para kaloszy.Ja mam na przykład Piaggio Fly właśnie 4T pełna seria 50cc i jedzie 70 km/h.Jak się interesowałem modelem Fly ale z silnikiem 150cc to oczywiście przyśpieszenie jest diametralne.Ale prędkość maksymalna przy tej pojemności to "tylko" 100-110 km/h.