wydech a regulacja

Witam.
otóż mam chiński skuter( model silnika IE40QMB, minarelli horizontal) i dwa dni temu założyłem do niego wydech LeoVince RR. skuter na oryginalnym wydechu miał V-max ok 70km/h z równym przyspieszeniem, po zamontowaniu LeoVince od 0-35km/h moc znacznie spadła, ale od 35km/h w góre aż wgniata w fotel do ok. 80km/h. chciałbym go wyregulować tak aby na starcie miał dojeb**** i v/max taki jak był na seryjnym wydechu. :slight_smile: i tu moje pytanie, czy muszę go wyregulować poprzez rolki, sprężynkiż czy np. wystarczy sama regulacja gaźnikiem, ilość mieszanki / powietrze? myślałem nad oddaniem go do zakładu gdzie (powinni) mi go wyregulować, ale jeśli to proste do wykonania i ktoś wie jak to sprobuje sam sobie to zrobić.
-jeśli tu chodzi o regulacje gaźnikiem, prosiłbym o zdjęcie którymi śróbkami kręcić itp.

z góry dziękuje za pomoc :wink:

nic z gaźnikiem. To zostaje regulacja napędu. Cos dostales w zestawie z wydechem ?

regulowac trzeba jedno i drugie , gaźnik , bo zmienia się harakterystyka pracy silnika , a napęd bo najwyższy moment obrotowy jest w innym miejscu.

i od razu ci mówię że w dolnej części oborotów nigdy nie będzie tak mocny jak na serri wydechu , bo żaden sportowy wydech nie ciągnie tak nisko jak seria

ale start powinien mieć lepszy. Na jakie obroty wkreca się przy ruszaniu ?

Wino napisał:

ale start powinien mieć lepszy



nie , pow wymianie samego wydechu nie , oczywsicie że nie powinien być taki muuuł , ale jak na serii buta dostawął przy 5km/h to przy sportowym wydechu dostanie przy 30 ale za to duużo większego buta