Czy jak jest wyciek oleju przekładniowego np.przez uszkodzone uszczelniacze to wycieka on na postoju czy tylko w czasie jazdy? Po czy taki wyciek poznać?
Takie troche dziwne pytania zadajesz.
Jeżeli masz gdzieś nieszczelność to może przeciekać i na postoju i w trakcie jazdy - rozgrzany olej jest mniej gęsty wiec nawet łatwiej mu wyciekać.
Po czym poznać wyciek? Najlepiej po tym że coś wycieka
A jeśli nie ma oleju przekładniowego to po jakim czasie przekładnia może się zatrzeć ,lub zużyć mogą łożyska i po czym to poznać?
jak nie mma oleju to możesz śmiało założyć że proecesy zniszczenie zaczynają sie od razu. A czy to wystarczy na 15 minut czy na 15km to tylko wróżóka wie. Tam zawsze jakieś resztki oleju zostaja na elementach. A tak poza tym to nie tylko łozyska - tam są jeszcze zęby na kołach zębatych