Piszcie tutaj swoją historię z tym skuterem, opinie na jego temat i przeżycia.
Jeden z lepszych Chinśkich i Tanich skuterów .
Jeśli się o niego dba, to można długo pojezdzić .
Wszystko "o xxx" to temat z którego robi się śmieć. Lepiej zakładać konkretne wątki traktujące o danym problemie lub dające konkretną wskazówkę. Dla boota googlowego też się to przyda. Inaczej powstanie kubeł pełny śmieci.
MAM 2 podobne skutery- czyli właściwie identyczne -
I taki mój poradnik co do zakupu takich skuterów- patrz czy ma opony o szerokości 3.5 - nawet do nich warto 100 zł dopłacić , bo z nimi to sie jedzie 200 x lepiej
Jednak te chińskie skutery w czterosuwie mają niekiedy ( zależy jak się trafi ) pewną wadę - zawory mają tendencję do rozregulowywania się i raz na 2000 km trzeba zdjąć osłonę głowicy i z szczelinomierzem 2 śrubki podokręcać - 5 minut roboty , z czego 4 na odkręcanie siedzenia i osłonki - tak po za tym o dużą zaletą w tej rodzince skuterków jest tarcza z przodu - brak problemów z częstą regulacją i skrzypieniem ( zdarza się pewnej części użytkowników) - ale te skutery sa naprawdę mało awaryjne - a główna awaria to pęknięta linka od predkościomierza - zdarza się około połowie użytkowników
Ale podczas zakupu nie patrz na moc silnika - bo może bedzie w promocji jakiś lepszy maluch i za dopłatą 100 czy 200 zł będziesz mógł zakupic pojazd z kołami 3.5 i tarczą z przodu - czyli 2-ma istotnymi rzeczami za które warto dopłacić
A moja historia z MAver Action (bt-49qt-9) oraz Zipp Basic wygląda tak
MAver ma najechane 3000 km i zepsuły się linka prędkościomierza , wymieniłem szczęki z tyłu i zawory do regulacji, a Zipp po 1000 km- zjechana tylna opona- była 3.0" ( tak wąskiej nie polecam - w prawdzie osiągi sa o wiele wyższe ale niestety droga hamowania długa i słaba przyczepność) i do tego błąd fabryczny źle wkręcili miarkę oleju i musiałem wymienić - i to wszystkie awarie po łącznym najechaniu 4000 km - można je policzyć na palcach jednej ręki