Oferuje kapitalne remonty silników dwu suwowych ( 2T ). Jestem otwarty na wszelkie propozycje. Głownie specjalizuje się w silnikach typu: AM6, rotax ( aprilia rs ), morini (derbi ), silnik hondy nsr oraz yamahy tzr i inne 50 - 250 ccm . SKUTERY RÓWNIEŻ.
Wykonuje: -Montaż cylindrów -Wymiany łożysk, uszczelniaczy ( posiadam dostęp do wszystkich rodzai ). -Wymiany skrzyń biegów -Wszelakie regulacje -Wymiany sprzęgła -Tuning I inne ( pytaj na priv ).
Zajmuje się także elektryka , nadwoziami np. wymiany uszczelniaczy w amortyzatorach i inne ( pytaj na priv ).
Znajdziecie u mnie również malowanie proszkowe w dogodnych cenach.
Służę radami w doborze odpowiednich części do remontu / tuningu.
Gwarantuje solidnie wykonaną pracę w czystych warunkach za pomocą firmowego sprzętu.
Zdjęcia z moich prac podeślę drogą emailową.
Znajduje się w Świdnicy, dln. śląsk k. wałbrzycha.
Możliwy transport motocykli.
Sprzęt do naprawy należy dostarczyć osobiście, lub za pośrednictwem poczty.
Odświeżam temat,czy znajdę podobną osobę w okolicach Warszawy? Szykuje się remont silnika w Kymco Vitality 2T :) A może ktoś poleci zaufany warsztat,tylko z góry mówię że muszę przy tym być i robota musi być wykonana jednego dnia.
A co z Madim ? Umów się z nim i zamiast dawać kasę serwisowi dasz to Madiemu bo z tego co pisał na forum zna się na rzeczy no chyba że już z nim rozmawiałeś i nie chce.
Oddaj do serwisu to mlotkiem Ci beda go rozkrecac.. madi dał ci propozycje i osobiscie z niej bym skorzystał, zna sie na tym, 4tyś postów.. Ale lepiej dać do kolesia ktorego wgl nie znasz..
Mimo wszystko wolę oddać do \"prawdziwego\" mechanika :)
Nie wiem co rozumiesz przez słowo "prawdziwy mechanik" ?.Uwierz mi że w wiekszości skuterowych serwisów pracują ludzie z przypadku.Większość potrafi no najwyżej wymienić olej w przekładni i świece.Na palcach jednej ręki znajdziesz serwis w którym mają ściągacz do łozysk wału korbowego lub inne specjalistyczne narzędzia.Myślę że jest wielu forumowiczów mających większe doświadczenie i umiejętności niż nie jeden pseudo mechanik w serwisie.Mógłbym podać kilka przykładów z życia wziętych,ale nie o to tutaj chodzi.Remont silnika 2T jest dziecinnie prosty.Każdy kto potrafi zaprogramować pralkę poradzi sobie bez problemów.Problem polega na tym aby mieć odpowiednie narzędzia.Jak masz młotek i przecinak nie zabieraj się za remont bo narobisz sobie tylko problemów.Mozna oczywiście rozbierać i składać silnik "na ciepło" lub "na zimno" ale to nie jest profesjonalne podejście do sprawy,raczej chałupnictwo :).