Mam problem gdy naleje do pełna to wskazówka jest na czerwonym polu potem aż do literki f i 50 km i koniec paliwa. Jak zrobić by było okiż
f to full? A w baku jak wygląda sytuacja po tych 50km??
zrobiłem tak poczekażem zł będzie całkowicie pusty i tak baniak 5 litrów i leje. 1l wskazówka na full i nie rusza się potem zaczeła się ruszać i gdy wlałem 3l to była na środku i potem 2l i była na czerwonym polu
Coś z ‘‘pływakiem’’
To pokazuje Ci odwrotnie do stanu rzeczywistego?? Jak masz do pełna nalane to na czerwonym, a jak już się ko??czy, to zbliża się w kierunku fullaż?Pitrek napisał:
1l wskazówka na full i nie rusza się potem zaczeła się ruszał i gdy wlałem 3l to była na środku i potem 2l i była na czerwonym polu
Heh, mam podobnie, powiem Ci, ze nie ktore taki defekt maja, moze kable poprzestawiane i bieguny nie taką Sprawdz
Wskaznik to w wielu sqterach ma taki defekt ze nie dziala. U wielu osób tak jest. U mnie jest na full i nagle spojrze a tu rezerwa. NIe tylko u ciebie i u mnie ten problem jest
nom wiec oblicz ile ci pali i będziesz wiedzial ile km zrobisz na tym co zalejesz
Ale nawet nie wiesz jakie to denerwujące, gdy jest niby 1l w baku to cały czas myślisz dojedsziesz czy nie??..
ja w nrg mam tak: jak zaleje cały bak to wskazówka jest na F, na tym F przejade około 40km, i potem wskazowka przesuwa się przez 20 km do poziomu E. i się okazuje że na rezerwie mam polowe baku
:mrgreen: :lol:
Ja kiedyś w moim starym złomie miałem tak, że cały czas pokazyważo zero. Pewnego dnia zalaćem pod sam korek do maxa. Odpalam silnik i wszystko dzialało Wskażnik był zawieszony
A ja mam w ogóle dziwinie, przez 150 km pokazuje mi full , a przez nastepne 50 spada do rezerwy
Ja miałem tak że cały czas miałem na fulla i niewazne ile buło w baku ale juz mam zrobione :mrgreen: