Witam kilka dni temu kupiłem używany skuter wszystko jest ok po za tym że dość późno wskazówka paliwa podnosi się do góry po zakupie zatankowałem 3 litry i długo musiałem jeździć żeby wskazówka podniosła się do góry w tym przypadku do po połowy nie pamiętam ile km zrobiłem. Historia się powtórzyła dwa dni temu jak zatankowałem po korek dopiero wczoraj lekko się podniosła nie wiem o co chodzi może tak ma być. Jestem “zielony” z skuterków to mój pierwszy bzyk proszę o jakioeś wskazówki
Czujnik paliwa wykręcić z bamu jam podniesiesz pływak do samej góry to wskazówka powinna ske podnieść tez do samej góry w jakies 5sek. Jak sie nie będzie podnosiła lub bardzo powoli to wymień ten czujnik cena może z 10-15zł zależy jakiej jakości. Polecam zmierzyć długość drutu co trzyma pływak bo ja do swojego zamówiłem niby tak samo wyglądający a jednak miał dłuższy drut czy tam pręcik i musiałem docinać, wziąć drucikami i teraz mi sie to obsunęło i zaś muszę wyciągać bo sie podnosi na 1 krese mimo że mam Caly bak czyli sie musi gdzies blokować o bak. Zobacz przy kupnie czy masz okrągłe wejście czy na 4 śrubki. Pozdro
T4vviX Dziękuję za odpowiedź dziś sprawdzę co i jak z czujnikiem Pozdrawiam
Witam problem leżał po stronie pływaka bo jak go poruszyłem to wskaźnik paliwa podniósł się do góry. Będę oserwował czy wskazówka opada
Zobacz czy pływak nie jest dziurawy albo się gdzieś nie blokuje. Jeśli działa płynnie no to może być czujnik walnięty rzeczywiście.
Witam powracam z problemem czujnika/pływaka paliwa jakiś czas temu kupiłem nowy czujnik w sklepie nie na allegro, ponownie szwankuje jak samemu podniosę pływak to jest oki a jak tylko włożę do zbiornika pływak i przekręcę kluczyk na dół i ponownie na zapłon wskazówka się nie podnosi o co chodzi czyżby czujnik/pływak był walnięty nie ma nawet 1 miesiąca może z 3 tygodnie.
Prawdopodobnie źle go umieściłeś w zbiorniku. Zbiornik w skuterze jest niesymetryczny i być może czujnik się blokuje.