Wsk 125 pół remont ;p

Pacjent: WSK 125 M06 B3 84’
Silnik: S01
Przebieg: 22800 km
Witam, jest taka sprawa iż jestem podwórkowym i jeżdzę takim oto sprzętem. W moim motocyklu “dzwonią” pierścienie tłokowe i chciałbym je wymienić zgodnie ze sztuką, biorąc pod uwagę że jest to dosyć prosta konstrukcja. W remontowaniu silników brak doświadczenia i nasuwa się pytanie czy konieczny jest szlif cylindra, czy po założeniu nominałów będzie to samo, czy pykne kolejne 20k km? Zamawiam na stronie gmoto.pl części i mam tak: uszczelka głowicy, cylindra i 2 pierścienie, o czymś zapomniałem?

to wszystko zależy od stanu cylindra i jego obecnego wymiaru. Pomiar wykazuje nominał i brak śladów uszkodzeń - tylko pierścienie. Ma już nadwymiar lub widać ślady zatarcia - szlif, tłok nadwymiar i nowe pierścienie

Dzięki, będą zakładane nominały ;p Z innej beczki, jaki olej byście polecili do skrzyni biegów? 10 w 30 bedzie ok?