Witam. Na wiosnę planuję zakupić coś takiego do mojego Torosa: http://allegro.pl/sportowy-wentylator-magneta-naraku-skutery-4t-carb-i3717917675.html
Mam w związku z tym kilka pytań:
- Czy skuter będe musiał dłużej grzać? gdy jest zimny - Czy nie będzie tego minimalnego spadku mocy gdy się zagrzeje? (Teraz mam tak że gdy zrobie np. 5 km to skuter jest minialnie słabszy, Niż jest zimny) - Czy zmieści mi się normalnie do obudowy, Trzeba jakieś wymiary do tego?
Do tego potrzebowałbym bardzo mocny pasek napędowy. Max do 80zł. I aby długo wytrzymał. Ponieważ w skuterze jest Cylinder airsal 80cc + Wariator malossi multivar (Wymiary mnie nie interesują narazie, Tylko firmy jakie polecacie)
I czy da mi coś wydech przelotowy? Takie zwykły za 100-150zł z allegro? Aktualnie mam seryjny z katalizatorem.
Wiatrak się zmieści, poprawi się odrobinę chłodzenie w ciepłe dni. Pasek napędowy - Bando, Dayco, wzmacniany lub jakiś kevlerowy jak na taki wariator. Nie bierz paska Naraku, bo produkuje dla niego Bando, i tylko za nazwę pare zł płacisz więcej Wydech w 4T służy tylko do tłumienia dźwięków. Oczywiście zalecane jest usunięcie katalizatora.
Oczywiście, że będzie tracił. Tuż to nie chłodzenie cieczą. Wiatraczek ten pomaga w upałach, delikatnie lepsze chłodzenie, większe bezpieczeństwo cylindra przed przegrzaniem. Jeżeli jesteś bogaty, i chcesz mieć naprawdę super chłodzenie tego silnika kup sobie taki bajer http://motor-x.pl/chlodnica-oleju-krocce-przewod-ncy,p.html
U Ciebie jak traci to jest spadek vmax? U mnie traci miimalnie moc, Ale vmax jest taki sam... ok. 75-80 gps
ps: Jak wymieniałem cylinder i wariator to odrazu kupiłem nowy pasek. Zwykly chinski za 30zl. Przejechalem na tym zestawie ok. 3.000 km i pasek jest okej. :) Ale zmienie na wszelki wypadek na markowy.