Głosować i pisać dlaczego tak a nie inaczej.
S6 - bo mocniejszy
Nie znam się za bardzo, ale kolega ma S6 i skuter ma bardzo dobre osiągi i jest z niego zadowolony.
s6 bo mocniejszy i aluminiowy
Ja jest za s6, choc sam mam małossiego ale wiadomo s6 mocniejszy i alu
S6 na prezydenta !
j.w. …
heheh coraz bardziej jestem przekonany do kupienia tego cylka ;D
Ale glosujcie dalej
ja miałem obydwa i sadze ze jak dobrze dotrzez to bierz s6 taka moc przy małych pieniadzach
A ja wybrał bym malossi ponieważ to jest malossi a Stage6 często robi złe odlewy cylków :-/ na ale malossi nei jest wcale taki słaby żeliwo można szlify robić
chociaż Stage 6 kusi mocą i to że jest aluminiowy :->
wybierz ten różowy , a tak na poważnie słyszałem narzekania na stage 6, i w małossim można zrobić szlifa
Adverion, wrona, wiesz to są ploty mieliście do czynienia z tym?? Ja miałem i cylinder jest super po 10tyś. gładź jest idealna tylko tłok i pierścionki wymienione
ja brałbym s6 większa moc no i krótkie docieranie jeżeli nie zawalisz
siwy_fact do czynienia nie miałem ale ty miałeś tylko jeden cylinder więc może trafiłeś na ten dobry egzemplarz i to nie są plotył hmm ? :roll:
s6to wcale nie taka zła firma widocznie ktoś miał pecha i trafił na jeden nie dorobiony model i puścił to w internet i tak zostało. S6 to dobre cylindry
No ale nikt tu nie pisze że S6 to zła firma… szczerze mówiąc to jedna z moich ulubionych Tylko coś w tym musi być że nie raz wypuszczają “niedorobione cylki”
no ja tez bym bral stage6 ale można kazdy cylinder regenorowac nawet stage6 można nalozyc albo nowy nicasil lub zrobić tulejowanie cylindra czyli wsadzic zeliwno tuleje i będzie można robic szlify dodatkowo
ReKoRd napisał:
no ja tez bym bral stage6 :) ale można kazdy cylinder regenorowac nawet stage6 można nalozyc albo nowy nicasil lub zrobić tulejowanie cylindra czyli wsadzic zeliwno tuleje i będzie można robic szlify dodatkowo
i zapłacisz w chuj kasy jak nie masz znajomego co się tym zajmuje