Wasz mod ma problem w wyborze cylindra.

Głosować i pisać dlaczego tak a nie inaczej.

S6 - bo mocniejszy :smiley:

Nie znam się za bardzo, ale kolega ma S6 i skuter ma bardzo dobre osiągi i jest z niego zadowolony.

s6 bo mocniejszy i aluminiowy :slight_smile:

Ja jest za s6, choc sam mam małossiego ale wiadomo s6 mocniejszy i alu

S6 na prezydenta !

j.w. …

heheh coraz bardziej jestem przekonany do kupienia tego cylka ;D

Ale glosujcie dalej :stuck_out_tongue:

ja miałem obydwa :stuck_out_tongue: i sadze ze jak dobrze dotrzez to bierz s6 taka moc przy małych pieniadzach :stuck_out_tongue:

A ja wybrał bym malossi ponieważ to jest malossi a Stage6 często robi złe odlewy cylków :-/ na ale malossi nei jest wcale taki słaby :sunglasses: żeliwo można szlify robić :stuck_out_tongue: chociaż Stage 6 kusi mocą i to że jest aluminiowy :->

wybierz ten różowy :smiley: , a tak na poważnie słyszałem narzekania na stage 6, i w małossim można zrobić szlifa

Adverion, wrona, wiesz to są ploty mieliście do czynienia z tym?? Ja miałem i cylinder jest super po 10tyś. gładź jest idealna tylko tłok i pierścionki wymienione :slight_smile:

ja brałbym s6 większa moc no i krótkie docieranie jeżeli nie zawalisz :wink:

siwy_fact do czynienia nie miałem ale ty miałeś tylko jeden cylinder więc może trafiłeś na ten dobry egzemplarz i to nie są plotył hmm ? :roll:

s6to wcale nie taka zła firma widocznie ktoś miał pecha i trafił na jeden nie dorobiony model i puścił to w internet i tak zostało. S6 to dobre cylindry :slight_smile:

No ale nikt tu nie pisze że S6 to zła firma… szczerze mówiąc to jedna z moich ulubionych :wink: Tylko coś w tym musi być że nie raz wypuszczają “niedorobione cylki”

no ja tez bym bral stage6 :slight_smile: ale można kazdy cylinder regenorowac nawet stage6 można nalozyc albo nowy nicasil lub zrobić tulejowanie cylindra czyli wsadzic zeliwno tuleje i będzie można robic szlify dodatkowo

ReKoRd napisał: