Mam skuter Piaggio nrg power dt , jaki wariator polecacie ?
Oprocz tego chcialbym sie dowiedzieć co zrobic kiedy obroty sa bardzo małe ?
Mam skuter Piaggio nrg power dt , jaki wariator polecacie ?
Oprocz tego chcialbym sie dowiedzieć co zrobic kiedy obroty sa bardzo małe ?
Najlepiej oryginalny.
Wyregulować gaźnik. Bo nie sądzę, że jest na wtrysku.
Ale chciałbym wymienić zeby mieć lepsze przyspieszenie i prędkość :) a poza tym zamula mi pod górkę nie ma prawie przyspieszenia :/
To zmień cylinder. Sam Wariator rakiety z niego nie zrobi. Jeśli to 2T to się możesz bawić jeszcze w wydech, rolki, wariator, sprzęgło itp ale to musisz robić kompleksowo a nie samo wario.
Wydech mam jakiś sportowy , ale nwm jakiej to firmy bo jak go kupiłem juz go miał . A chce właśnie kupić wariator i rolki ok 5 gram
Goper napisał:
zamula mi pod górkę nie ma prawie przyspieszenia :/
Zmień rolki na troszkę lżejsze. Nie wiem jakie masz ale celuj w 4.5-5G
No to jeśli musisz inwestować w wario - chociaż mówię Ci, że to wywalenie pieniędzy, to szukaj Malossi albo Polini. Ja osobiście wolałbym te 300-500 zł dołożyc do porządnego cylindra.
Chociaż ja w swoim starym chińczyku wsadziłem cylinder 70 chiński za 60 zł i zrobiłem nim kilkanaście tys kilometrów i nawet nie pierdnął :)
Ok , ale wariatora nie wymieniać ? Czyli wymienić rolki , wyregulować gaźnik ?
Wariator chciałem wymienić na http://shop.mieloch.pl/wariator-stage6-sport-pro,pZ044173.bhtml
A jak cylinder to jaki ? ( nie znam sie na tym zabardzo bo niedawno kupiłem skuter , wczesniej nie miałem zbytnio styczności z takimi rzeczami )
Jak będziesz chciał robić kompleksowy tuning to wtedy możesz pomysleć o wario, ale jeśli nie, a temu nic nie dolega to nie pchaj się w koszty.
Kup kilka zestawów rolek - nawet tych po 15 zł - i wyreguluj sobie gaźnik. Jak dobierzesz rolki o właściwej i najlepszej wadze, to kup wtedy markowe roleczki i nie grzeb. Po prostu jeździj. Im więcej grzebiesz tym bardziej go psujesz :)
Jesli chodzi o napęd to rolki tylko markowe, pasek markowy a reszta oryginalna w zupełności wystarczy. Każdy fabryczny silnik jest optymalnie dostrajany do zamontowanego napędu.
A jak chcesz śmigać szybciej to tylko cylinder - to jest podstawa, potem dostraja się resztę.
Ale pamiętaj, że cylek np 70 ccm wcale na prędkości więcej Ci nie da, zmieni się tylko dynamika jazdy.
Wielkie dzieki , tego właśnie chciałem sie dowiedzieć :)
Nie ma sprawy. Zrób co trzeba i ciesz się chwilą :)
Po zmainie wszystkiego można zmienić przełożenia. Coś daje do prędkosci. Koszt - około 300 zł za markowe.
Wydech już masz, teraz czas na wariator. Celuj w nie gorszy niż Top racing, ewentualnie Power Force. Musisz znać srednicę wału i ilosć wypustek.
Potem cylinder - Power Force lub lepszy. Po zmianie na większy można znów pobawić się z rolkami. Najlepiej kup zestaw testowych.
Polecam malossi multivar.