Często mnie to zastanawiało.
Czy kupować waiator sportowy i regulować czy może zostać przy serii i dać mu letrze rolki żeby na koło szedł…
Możecie mi wytłumaczyć czym się różni sportowe sprzęgło, ajkieś jego plusy?
Nie wiem dajmy na to przykład:
Mamy wario seryjne i rolki 4g
I założymy sportowe (np. polini) z rolkami 4g
To jakie będą różnice?
sportowe wario daje jednostajne przyśpieszenie , a nie że ciągnie potem muł ciągnie muł , wiadomo że to regulacje , ale regulacami nie uzyskasz tego co wariem a po drugie to troszkę daje do v-maxa i przyśpiechy
Ja ci powiem że na początku sobie myślałem że co to może dać jak to prawie tak samo wygląda…
Jednak po założeniu się zdziwiłem i to bardzo bo to dużo daje … głównie w przyśpieszeniu, taka mała rzecz a potrafi zadowolić…
W budowie to może się jakoś dużo nie różni ale chyba jest jakoś lepiej wyważone z lepszych materiałów zrobione inny kąt nachylenia rolek i to właśnie jest to co tak dość dużo daje
Zauważyłem że w serii rolki 2x są obok siebie w kanale. A w wario “hebo NG” rolki rozmieszczone są równomiernie po ileś odstępów od csiebie, wario sport ma też inne nachylenie gdzie chodzi pasek…
Zdecydowałem się na hebo NG Temat close.
nie tak szybko,
ja mam hebo NG i nie jestem w pełni zadowolony, więc to jeszcze przemyśl.
Eaa tam Szympa płaczesz ;p
Jedni są zadowoleni w cholere z NG, a jedni nie …
Juz kupiłem NG Sie wyreguluje i będzie latać.