Często mnie to zastanawiało.
Czy kupować waiator sportowy i regulować czy może zostać przy serii i dać mu letrze rolki żeby na koło szedł…
Możecie mi wytłumaczyć czym się różni sportowe sprzęgło, ajkieś jego plusy?
Nie wiem dajmy na to przykład:
Mamy wario seryjne i rolki 4g
I założymy sportowe (np. polini) z rolkami 4g
To jakie będą różnice?
sportowe wario daje jednostajne przyśpieszenie , a nie że ciągnie potem muł ciągnie muł , wiadomo że to regulacje , ale regulacami nie uzyskasz tego co wariem a po drugie to troszkę daje do v-maxa i przyśpiechy ![]()
Ja ci powiem że na początku sobie myślałem że co to może dać jak to prawie tak samo wygląda…
Jednak po założeniu się zdziwiłem i to bardzo bo to dużo daje … głównie w przyśpieszeniu, taka mała rzecz a potrafi zadowolić…
W budowie to może się jakoś dużo nie różni ale chyba jest jakoś lepiej wyważone z lepszych materiałów zrobione inny kąt nachylenia rolek i to właśnie jest to co tak dość dużo daje ![]()
Zauważyłem że w serii rolki 2x są obok siebie w kanale. A w wario “hebo NG” rolki rozmieszczone są równomiernie po ileś odstępów od csiebie, wario sport ma też inne nachylenie gdzie chodzi pasek…
Zdecydowałem się na hebo NG
Temat close. ![]()
nie tak szybko,
ja mam hebo NG i nie jestem w pełni zadowolony, więc to jeszcze przemyśl.
Eaa tam Szympa płaczesz ;p
Jedni są zadowoleni w cholere z NG, a jedni nie …
Juz kupiłem NG
Sie wyreguluje i będzie latać. ![]()