Wariator - który wybrać?

Witam, czy jest sens kupowania wariatora tuning który podobno jest lepszy A kosztuje 44 zł, lub jakiś sportowy wariator,czy może lepiej kupić zwykły oryginalny wariator za 23zł
Wariator tuning https://allegro.pl/oferta/wariator-do-skuterow-4t-tuning-romet-zipp-router-7039930757

Zwykły oryginalny wariator
https://allegro.pl/oferta/wariator-komplet-skuter-4t-rolki-tuning-router-7299483456

Wariator sportowy
https://allegro.pl/oferta/oryginalny-wariator-sportowy-skuter-4t-chinski-gy6-6043136057?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=MzM5YjQ2YTAtYjg0OS00ZjAwLTk2YjktNjBhMmZlZWU1YjBmAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=6e1e5ca1-a302-4d73-bb82-5094d885bb5e

dobry wariator nie kosztuje ani 23 ani 44zł. To wszystko co pokazujesz to najtańsze chinole o bliżej niezbadanej jakości w danej partii towaru. Na wariatorach WM to już tyle psów powieszono że głowa mała.

Najtańszy z sensownych to Top Racing, droższe to Stage6 SportPro albo Malossi Multivar.

Raczej wariatora za 150 zł nie będę kupował bo bym musiał kupić też sprzęgło jakieś sportowe. Tylko pytanie do powyższych wariatorów czy opłaca się kupować jakiś wariator tuning, sportowy albo zwykły ?

nie rozumiem dlaczego do wariatora musisz dokupować sprzęgło? sprzęgło to sie zmienia wtedy jak ci moc wzrasta na tyle że seryjne nie przenosi lub sie przegrzewa. Wzrosła ci na tyle moc?

Tego nie rozumiem:

Tylko pytanie do powyższych wariatorów czy opłaca się kupować jakiś wariator tuning, sportowy albo zwykły

Wariator do wariatorów?
Słuchaj - tuning jaki kombinujesz ma na celu poprawę osiągów. Wiec z założenia bedzie to w 99% przypadków droższe niż seryjne części. Skoro ci żal 150zł na lepszy wariator to w zasadzie skończyłeś zanim zaczałes. Kup sobie tego wypasionego WM za 44zł i “modyfikuj” swoje osiągi. Co to da? Tyle co nic ale zaoszczędzisz 100zł.

kupuj top racing sv1 zamiast chińczyków, akurat w kwestii wariatora nie warto oszczędzać bo chińskie strasznie szybko siadają i zrywaja paski. wiem z doświadczenia, po zmianie na sv1 - zero problemów z paskiem.

Łoo, znowu… Gy6 139 qmb. Tuleja wariatora WM ma (miała) 58 mm, zamiast standardowych 58,5 mm. Tutaj leży problem mielenia pasków napędowych o bendiks rozrusznika na pełnym… Pika-Czu. Finał. * Seria jest do serii 49,5 cm3 (tak, chińskie i jest do chińskiego, więc nie widzę tutaj żadnego problemu). Natomiast po zwiększeniu pojemności na 72 cm3 (garnek, głowica, dysza główna) może mieć to sens (tzw. sportowy wariator… uspokaja pracę silnika, który ma więcej ^pary^). Wariator WM, tuleja seria, blacha oporowa seria. Sprzęgło WM. Pas napędowy seria. I to działa prawidłowo. Można, można. Ave.

A to nie jest przypadkiem tak , że te wariatory od WM pękają ? Coś tak słyszałem ale nie mogę tego w 100% potwierdzić :wink: . Jeśli chodzi o mnie to ja podtrzymuję opinię kolegi Nortosa … Kupuj Top Racinga :slight_smile: