W naszych warsztatach

Witam Was serdecznie. Z racji tego, że na forum na pewno jest sporo mechaników postanowiłem założyć taki oto właśnie temat. Zapraszam do dzielenia się zdjęciami i filmami zarówno z prac jakie wykonujecie, jak i z ciekawych znalezisk w trakcie prowadzonych napraw :slight_smile:

Z ostatnich, ciekawszych odkryć - tylne koło zębate z Rometa Ogar 900. Ciekawe jak skończyłby się strzał z klamki :smiley:

Kilka pierwszych silników, które do mnie przybyły z problemem niskiego ciśnienia sprężania miały taką oto niespodziankę :wink:

Chiński motorower z fabrycznym cylindrem i głowicą, z przebiegiem około 25 tysięcy kilometrów. Co ciekawsze - po podaniu kilku dawek pod świecę zapłonową silnik zaczynał chodzić, po prostu był słaby. Pomiar wykonany po rozgrzaniu silnika.

A tutaj prawdopodobnie efekt braku przewodu odprowadzającego opary z akumulatora rozruchowego :slight_smile:

Nie bardzo się orientuję ale chodzi o przestawiony rozrząd :smiley: ? W tych chińskich silnikach a zwłaszcza w 50cc bardzo rzadko zdarza się aby rozrząd przeskoczył… noo chyba, że łańcuszek ma już swoje za sobą i ktoś maszyny nie oszczędzał :smiley:

Tak, zgadza się. Tłok ustawiony w górnym martwym punkcie, a wałek rozrządu przestawiony. Niestety w pierwszym przypadku została pamiątkowa pieczątka na tłoku :slight_smile:

Robię teraz Dniepr mt9 dzisiaj będe regenerował i składał skrzynię ze wstecznym jak czas pozwoli to foty zrobię dyfer już zrobiony były uszczelniacze i tryb atakujący do wymiany.

“Łańcuch rozrządu? A to się wymienia? Przecież jeszcze dobry jest”… Ręce opadają :smiley:

kto ci tak powiedział? ten cytat

to co zauważam to zostawioną pieczątkę na tłoku aj szkoda