Witam, jestem na tym forum nowy, jeźdzę Vivacity 2007r
Chce wymienić tłumik, gaznik i rolki wariator tlok i cylek na 70cc tak są wymagane więc jeśli ktoś może mi rozpisać co wymienić na co, dokładnie modelami to
bylo by super ponieważ jestem świeży w tych tematach
Rolki chciałbym by były odpowiednie a nie mieć problemu z wolnym starter lub wolnym rozpędzaniem się.
Dzięki pozdrawiam.
a ile masz kasy na to?
Mysle ze tak do 1k + -
no to masz za mało na taki tuning jak sobie wymyśliłeś. chyba że to zrobisz na nędznych czesciach.
Cylinder klasy 70 sport zje ci ponad 50% tej kasy… coś klasy Dr Evo, S6 Streetrace 70 albo Malossi Sport 70.
Gaźnik 17-19mm przyzwoity kolejne 300-350zł.
Wariator S6, Malossi, Polini też nie kosztuje 5zł.
A jeszcze wydech, pasek, kilka zestawów rolek. uszczelki. Narzędzia specjalne, może przeciwtalerz, może sprzęgło do roboty.
Poza tym to stary silnik. Tam pewnie łożyska i uszczelnienia już sie kłaniają do wymiany i reszte zapewne też zuzyta adekwatnie do wieku. Opony pewnie też wiekowe.
Wg mnie turlaj się zadbaną serią z pościąganymi blokadami i tyle.
Co powiesz na airsal ac lub powerforce ?
powiem że nie wymieniłem ich na liście tej wyżej.
cylek chine 70 mozna za ok 100zl zaryzykowac albo
Cylinder Tłok Głowica Peugeot 70 cc SV Vivacity takie cos na alle za 159zl jest zestaw tylko czy pod ten model dopytac musisz(sa rozne pod peugoty ok 200-300zl )
i nie cisnac z 500km pierwsze powienien smigac i dac nieco poweru : gazior ok 100zl zapewne mozna uzywke 17.5 dostac ? wydech tez uzywke 100-150zl pewnie ? cos typu next r>? albo serie zostawic>? w piaggio nrg np seria ladnie cisnie pasek seria jak spoko to nie ma co zmieniac wg mnie. wario dopiero pozniej jak bedzie malo poweru
btw
seryjnie ten pierdek ma ponad 4 kuce wiec powienien byc w miare mocny chyba?
ale chcesz psuć czy poprawiać?
twój cylek china bedzie słabszy niż to co masz w serii… wiec jakby reszta traci sens kompletnie