Nie osiągniesz 100 km/h bez wymiany cylindra. Wariator wymień na firmowy.
WARIATOR POLINI Hi-Speed
Sprężyna biała polini
Sprężynki sprzęgła białe też polini
Pasek nie kewlar Coś z BANDO DAYCO
Rolki włóż 5,9 g polini
Wydech tecnigas NEXT r - tylko wyciągnij z niego tuleje przyspawaną w rurce aby coś ci dał.
Mój sąsiad miał w Yamaha Jog RR v - max 65 po tych zabiegach ma 80 Km/h
a on chce 100 w 19latku z innych czasów. Bez wasadzenia 3-4 tys zł w ten sinik nie ma szans.
Yamaha jog to po zdjęciu blokad sama jedzie 80 bez żadnych tuningów.
raczej jego dwukrotność albi i trzykrotność mając na uwadze wiek. te 75 to jedziesz “licznikowe” czy prawdziwe? bo możesz być mocno zdziwiony. Weryfikowałeś te wskazania z GPSem?
Wombat, jeśli mogę prosić to przyszedłem na to forum by otrzymać pomoc z doborem odpowiednich części a nie na rozmowę czy mi się to opłaca.
Jeśli chce go robić to moja decyzja. Pytanie czy te części co napisał kolega coś dadzą czy masz inny pomysł? Chce włożyć cylinder od 70-tki, tylko też musiał bym wiedzieć jaki jest dobry i wytrzymały, oraz co dołożyć od razu do tego by mi się inne części nie posypały.
ale to jest tak że jak ci napisze co jest do wymiany a ty to podliczysz to się nie zdecydujesz. Wiec w zasadzie zmarnuje czas.
Oprócz karterów masz tam do wymiany wszystko z wałem i uszczelniaczami włącznie. Potrzebujesz wycisnąć z niego okolice 12 lub więcej KM żeby pojechać tak jak piszesz że chcesz.
Do tego dochodzi kilka detali o których zapewne niekoniecznie pomyślałeś. O poprawieniu hamulców to zapewne nie myślałeś wcale - bo nikt nie myśli.
A opony? Masz skuter z 1998 roku a opony z którego? Czy opony na których chcesz pojechać te 100km/h są nowsze niż 3-4 lata i mają indeks dopuszczalnej prędkości przynajmniej 100?
Chcesz obciążyć prawe 20-letnią ramę i ZAWIESZENIE siłami jakich w życiu nie widziały. Amortyzatory, tuleje zawieszenia silnika, łożyska.
To nie jest tak że bierzesz 20 letnie strucla co ma z 5KM pakujesz silnik 12KM i jeździsz 100 i nic się nie dzieje.
Do wymiany masz tam wszystko. Wał, łożyska, uszczelniacze wału, gaźnik, zawór membranowy, korektor, przeciwtalerz, pasek, dzwon, sprzęgło i zapewne przełożenia, cylinder, wydech… zapewne opony, łożyska kół…itd
plus opony, rolki, dysze, milion popierdułek, blokad, ssanie, korektor jeżeli ma luzy… pojedzie ci to wtedy 100 i spali z 8 litrów na setkę.
ew żeby go mniej zarzynać to jeszcze przełożenie: https://www.scooterkingz.com.pl/przelozenia-stage6-primary
Jak już poskładasz to się pochwal. Częsc cześci jest trochę dziadowska ale jechałem po kosztach minimum.
To jest komplet - jeżeli czegos nie zrobisz to albo mocy nie uzyskasz albo nie wykorzystasz albo coś się wysra i sie długo nie pocieszysz a remont bedzie kosztowny bo zabawki dookoła drogie. Tuniguje się go tak samo jak SpeedFigt 1 AC bo to ta sama jednostka.
Usatysfakcjonowany?
Tak, takiej odpowiedzi oczekiwałem i dziękuję.
Co do opon będę je wymieniać też, ponieważ felgi idą na malowanie piaskowe(mam to za darmo to daje do malowania)
Aaa małe pytanko, a inny talerz by nie rezygnować z rozrusznika?
A co do jazdy po kosztach, tego nigdy się nie powinno robić, po porządne części to nasze bezpieczeństwo. Wolę dołożyć 300zl do części niż kupić tańsze a potem ryczeć lub jak cos się jeszcze nie daj Boże stanie