Witajcie, przezywam koszmar z kolejnymi serwisami w Krakowie z ktorych zaden nie potrafi odpalic mojego skutera. Jezdzialam na nim przez dwa lata bez najmniejszych problemow i nagle przestal palic. PIerwszy serwis skosowal mnie jak za zboze (Vespa Cafe w Krakowie) i nie zrobil nic oprocz kosmetycznych regulacji. Po przewiezieniu go do nastepnego mechanika okazalo sie, ze nawet te podstawowe rzeczy nie zostaly wykonane poprawnie. Moj kolejny mechanik twierdzi ze nie ma iskry. Czy ktos ma ten model i spotkal sie z podobnym problemem? Czy moze miec to zwiazek z immobilizatorem? Dziekuje z gory. pozdrawiam.
Witam
Miałem ten sam problem z moją Vespą i nikt z mechaników ani elektryków nie potrafił uruchomić silnika gdyż "Gubiła iskre"półtora roku przestała u tych morusów i nic nie wymyślili, więc zabrałem ją w swoje ręce i kupiłem vespe powypadkową od znajomego gdzie na początku przełożyłem sam immo lecz nic to nie dało, dopiero przełożenie wszystkich modułów dało pożądany efekt"iskra wróciła"silnik zapalił, ale długo nie pochodził, bo zaledwie 6tys km i znowu się zjeb...(zaczeła głubić iskrę od 5tys obrotów) Mówie no kur... ile można z tym motorkiem więc postanowiłem zawieść Vespe do mechanika który mówił iż przerobi mi instalacjie w Vespie na taką jaka jest w innych skuterach np.Honda czy chinskie czyli takie bez immo, po miesiącu mechanik zadzwonił, że udało mu się i motorek jest do odbioru. Kiedy zajechałem do mechanika aż mi się słabo zrobiło, że udało mu sie i Vespa zapala bez immo, a kosztowało mnie to 300zł i działa do dzisiaj . Od tamtej pory przejechałem 12tys km i żadnych problemów z zapłonem.
Hej, dzieki. Czyli faktycznie winny moze byc immo. jest to o tyle problematyczne dla mnie, ze dopiero sprowadzilam sie do Kraka a nikt ze znajomych nie jezdzi jednosladami no i o porade odnosnie serwisu ciezko. Dzieki za opinie. Przyda sie, pozdrawiam :)
Musisz dać motorka do jakiegoś mechanika który potrafi przerobić ele. bo te immo to gówna są.
Hej kamwnu, wiesz co sie okazalo u mnie? Iskra nie szla bo z cos bylo nie tak z kluczykiem. Nowy chlopak poprosil mnie abym przywiozla master key.. i to bylo na tyle. CHodzi, w idealnym stanie :)
Vespa LX ma zastąpić zaprezentowany w roku 1996 model ET, który w niecałe 10 lat od chwili wprowadzenia znalazł 460 000 nabywców. LX 125 – 139. model w historii Vespy – został stworzony dla uczczenia 60. rocznicy istnienia firmy. Z przodu ma 11-calowe koło, większą tarczę hamulcową i nowe lusterka, ale uwagę przyciąga przede wszystkich elegancją. Obojętnie, czy stoi pod kawiarnią, czy jedzie po asfalcie śródmieścia – nie ma bata: nikt nie pozostaje obojętny. Ogromny, osadzony w chromie reflektor, chromowany tylny uchwyt, charakterystyczna linia, przednie koło zamocowane na pojedynczym wahaczu z lewej strony i pokryta jasnobrązową skórą kanapa zapewniają świeży, ale klasyczny dla marki wygląd. Ten wyjątkowy skuterek ma linię w stylu retro, ale równocześnie szpanuje bardzo trendy techniką.
:) to jest Vinc, obsrupany i porysowany ale mega. dzieks, fajne na pocieszke :), po tym jak pan w serwisie stwierdzil, ze jezdze gratem
KasiaM napisał:
:) , po tym jak pan w serwisie stwierdzil, ze jezdze gratem
Ludzie potrafią pocieszyć. Przyjemniaczek niech jego ....