skoro sie upierasz przy seryjnym wydechu i gaźniku to robota nie ma sensu. Dobre wariatory to Stage6, multivar, polini
masz gotowca http://modernvespa.com/forum/topic158073
no to bedziesz miał bez dopalacza spalin.
Po co ci cylinder który teoretycznie ma ci dać 8KM skoro dostanie za mało paliwa i zdusisz go wydechem? bedziesz miał osiągi jak seria tylko więcej problemow z regulacją i bedziesz uboższy o kilkaset zł.
Jeżeli zrobisz sobie pomiar kompresji i sie okaże że twój seryjny cylinder jest już słaby to kup nowy seryjny lub dobry zamiennik i nie pchaj sie w tuningi bo to jest coś co sie robi dobrze albo wcale
W podstawach odblokowania 2t jest usunięcie zawirowywacza spalin. Po co chcesz zakładać 70 sport dobrej klasy skoro i tak nie wykorzystasz mocy ? Do tego obowiązkowo zmiana gaźnika na min 19mm abyś go nie zatarł w chwilę. Do tego musiałbyś zbadać stan łożysk wału oraz stopy korbowodu. Jeżeli są luzy to do wymiany. Rozumiem, że masz całkowitą serię więc te 70km/h to między bajki Jak chcesz jeździć na tym co masz, kup sobie jakiś Chiński cylinder, zmień dyszę w gaźniku na odpowiednio dużą i jeździj