Varadero or Yamy DT 125 ?

Yoo.

Więc piszę w imieniu kumpla, ponieważ ma duży dylemacik. Podoba mu się strasznie Varadero 125 ale też kręci go DT 125. Tu pytanie, co lepsze, oszczedniejsze ? Jak to między nimi z jazdą i przedewszystkim jakie uwagi, który lepszy ?

Yamy jest moje ! Fuck off ! :stuck_out_tongue:

No to tak:

Var: 4T
DT: 2T

I więcej mówić nie trzeba :stuck_out_tongue_winking_eye:
Zależy czy jeździ w trasach, a czasem wskoczy w teren czy na odwrót :slight_smile:

Po Rudym widać, że na DT’ce można wariować(dosłownie), choć znam gościa co i na Viadrze w ostrym terenie śmiga :wink: Viadro jest w tej rywalizacji bezwarunkowo najtańsze w eksploatacji(gdy się korzysta z niej w granicach rozsądku :stuck_out_tongue: ).

To jest tak… Motor raczej do sql, wujkow, dziadkow itp. Glownie to max 30-40 km od domu wiec to nie takie trasy straszne. Co poradzicie ? Najlepiej jak by ktos się wypowiedzial z doswiadczeniem na tych motorkach. Bardziej nam zalezy zeby się dowiedziec jak się jezdzi, jak się eksploatuje i wgl. A nie info z metryki.

W związku z zadanym pytaniem wypowiem się na temat Viadra :slight_smile: Jechać tym, to sama przyjemność :smiley: Takie trasy, to dla niej pikuś. Prowadzi się świetnie. Jej waga może i spora, ale nie przeszkadza ani trochę. Nie jest to demon prędkości, lecz turystyk, więc do spokojnej jazdy wymarzone, choć potrafi się nieco rozpędzić :slight_smile: Trzeba uważać podczas wyprzedzania, żeby się nie przeliczyć, bo czasami może zabraknąć mocy. Dzięki temu silnikowi(V) jest bardzo elastyczna. Siedzenie jest super wygodne dla jednej, jak i dla dwóch osób. Spalanie przy w miarę żwawej jeździe(ostrzejsze przyspieszanie i 100km/h) jest w granicach 3,6-4,5l/100km. Awaryjność? Jak się kupuje używkę w naprawdę dobrym stanie i się o nią dba, to awaryjności po prostu nie ma :smiley: To tyle ode mnie :wink:

A to dziekowka ; d A moze rudy się o yamy wypowiesz ? ; d

Co tam no …
Hmm… Podaj jakieś pytanie :stuck_out_tongue:

Osobiście robiłem na niej 100km w jedną stronę i dawało rade jakoś :stuck_out_tongue:

Awaryjność jak to Yamaha … nic :slight_smile: Jedynie to 2-suw czyli pierwszy tłok po 15-20k do zmiany, a potem zależy jaki wrzucimy

Spalanie 6-8l (zależy od jazdy)

I ogólnie w porównaniu do Varki to motor do poszalenia :slight_smile: