witam wszystkich!panowie mam taki problem(skuter ma przebieg 11390km na pierwszym pasku przejechałem 8500km i w tym momencie wystąpił problem bo zżera mi paski co sto km.Jak otworzę pokrywę to widzę samą watę w
ygląda na to że gdzieś się ociera.Może ktoś mi coś doradzi. do tej pory byłem zadowolony,używam skutera codziennie. z góry dziękuje za pomoc!
sprawdź okładziny/talerze wariatora
oczywiście po pierwszym pasku wariator wymieniłem na nowy bo tak mi doradzili przy kupnie paska.Ostatni pasek poszedł wczoraj zostały z niego tyko sznurki reszta sama wata strach gdziekolwiek jechać.
a msz dobrze wyregulowany układ napędowy?? może za duże obroty
wybacz ale nie wiem bo nie znam się-jak to zrobić?
Czy robiłeś coś innego oprócz wymiany paska ? Jaki wariator ?
Może krzywy korektor momentu obrotowego? :D
nie wiem jaki wariator ale jutro sprawdzę bo mam pudełko.A co do korektora momentu obrotowego (tu ukłon w stronę grocika)niestety nie wiem co to jest.Skuter służy mi jedynie jako środek transportu.Gdyby nie ta usterka to nie wiedział bym co to awaria,ale wysłucham każdej podpowiedzi.Pozdrawiam!
Kolego, kup porządny pasek to pojeździsz, a nie lipe za 20zł. ;)
paski nie były tanie to były paski po 75 zł getsa czy jakoś tak.to były takie same jak ten pierwszy.
drive pulley tak pisze na pudełku wariatora
dobre paski robi np. Bando. Drive pulley = koło napędowe (jakoś tak) więc to nic nie mówi...
ja mogę kupić najdroższy i najlepszy pasek to i tak go pośrutuje jeżeli nie dojdę do tego dlaczego tak się dzieje.Sorry nadal wiem tyle co na początku
a msz dobrze wyregulowany układ napędowy?? może za duże obroty pyta krzysiek P ale jak to zrobić?
Dobre paski to Bando,Dayco. Sprawdz talerz wariatora czy nie ma jakiegos zadziora itp.