V max

Mam pytanie jak myślicie czy zamaontowanie w keeway ry8(2t) cylindra 60 ccm poprawiło by osiągi jeśli tak to w jakim stopniu jaki w przybliżeniu byłby v max. A także jakie wtedy byłoby spalanie czy dużo większe od standardowego cylindra

To nic nie da wymiana na 60

Dlaczego nic nie da?

ja ci powiem ze kumpel zmienil cylek w 2t na 70 oczywiscie wymienil tlumik bo w 2t to wystarczy zeby dac mu troche mocy wiadomo ze mu pozeral paliwo ale rowniesz nie zapomnij o smarowaniu mial zbiornik z osobnym wlewie oleju ale robil tez mieszanke bo dozownik z 50c daje mu do tej pojemnosci dawke oleju

a przy tej pojemnosci bedzie potrzebowal go troche wiecej

Wszystko się zgadza ale kolega myśli że jak wstawi 60 to będzie więcej jechał i mało palił dlatego napisał że to nic nie da musi jeszcze np. wymienić tłumik , gaznik i jeszcze coś trzeba próbować

ja mam 4t ale silnik 2t jest tak inteligentny i podda sie na tylko wymiane wydechu zmiane rolek i smigasz chlopie bierzesz kazdego z 4t bez zadnego tuningu ty na starcie masz wiecej koni od tych co maja 4t

Dozownik można wyregulować, nie wiem po co ten kolega się w mieszanki bawi...

ja słyszałem,że jak się zmiesza olej z benzyną w zbiorniku to po dłuższym czasie olej traci właściwości smarujące, nie wiem czy to prawda , a tak w ogóle to żeby poprawić v max to trzeba skrócić tuleję wariatora o 2mm(na tokarce) i dać podkładkę 1mm zaraz za przeciwtależem - skracanie tulei dużo daje w silnikach minerellipodobnych czyli china 2T i keeway bo tam pasek nisko wchodzi, sam tak skróciłem tuleję i v max na blokowanym module do 6500rpm wzrósł z max 52 km/h do 66km/h , nie wiem co będzie po zmianie modułu :D ale paradoksalnie przyspieszenie też się poprawiło chodź na starcie skuter jest słabszy(0-10km/h)ale rozpędza się szybko, a przed skracaniem tulei wchodził na max obroty i ledwo przyspieszał.

Tuleja tak ale wariator powinien byc tak zrobiony aby byl dobry v max oraz start a po skroceniu tulei za lepszy v max plamcimy slabym startem.