Witam. Posiadam skuter 2t junak 104, obecnie jest tam wsadzony sportowy moduł, cylek 80 i są zdjęte wszystkie blokady. Skuter jest z 2012 roku.Dlaczego on leci tylko 60km/h (nawet ze z górki).Może ktoś wie co mam zrobić POMOCY
powodów może być wiele:
- regulacja napędu
- regulacja gaźnika
- marny cylinder
- marny moduł
- nie wszystkie blokady są zdjęte
Blokady są wszystkie zdjęte sprawdzałem z 1000 razy gaźnik regulował mi mechanik, a cylinder obecny jest marny za 150 xD ale wcześniej był inny tez 80 za 500zł (ale wypadło zabezpieczenie sworznia więc.. a moduł dzisiaj kupiłem za 80zł. POMOCY Z TYM CHINOLEM chciałbym aby pojechał te 70 przynajmniej :DWombat napisał:
powodów może być wiele:
- regulacja napędu
- regulacja gaźnika
- marny cylinder
- marny moduł
- nie wszystkie blokady są zdjęte
podstawowe pytanie,Komin pd 70 wymieniłeś?
Tak wszystko razem :) cylek itppaci napisał:
podstawowe pytanie,Komin pd 70 wymieniłeś?
'Junak104 napisał:
paci napisał:
podstawowe pytanie,Komin pd 70 wymieniłeś?Tak wszystko razem :) cylek itp
wysil sie napisz co na co wymieniłeś i jakie te blokady usunąłeś,a to że 'mechanik' rególowal gaxnik nie świadczy że wyregulował,sam moge wskazać kilku mechanikow samochdowych ktorzy polegli na gaźniku od piiźdika
Ehhhhhh co tu dużo pisać:paci napisał:
Junak104 napisał:
paci napisał:
podstawowe pytanie,Komin pd 70 wymieniłeś?Tak wszystko razem :) cylek itp
'
wysil sie napisz co na co wymieniłeś i jakie te blokady usunąłeś,a to że 'mechanik' rególowal gaxnik nie świadczy że wyregulował,sam moge wskazać kilku mechanikow samochdowych ktorzy polegli na gaźniku od piiźdika
-cylek,tłok, głowica zamówiłem na allegro za jakieś 100-150zł
-moduł kupiłem w sklepie za 80zł o taki tylko że z inną wtyczką; http://allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-4t-odblokowany-firefox-805-i5311263723.html
-wariator no też kupiłem tam gdzie moduł przeciwtalerz jest WM MOTOR a reszta to nie wiem (mówił że z firmy junak biorą czy coś takiego xD)
-zdjąłem blokady na:filtrze,wariatorze,gaźniku,tłumiku (nawet przewiercałem go xD),moduł przeciełem kabelek i wymieniłem na sportowy i chyba tyle
-rolki jeździłem na 3,5 gram coś tak 40km/h leciał ze z górki nawet 55-60 (ale to było wcześniej bo skuter obecnie jeździ max 55)
-rolki 6g jeździłem skuter leciał wtedy 60km/h (ale to wcześniej bo skuter obecnie jeździ max 55)
-rolki 7g jeździłem dzisiaj skuter ciężko startował ale nawet dobrze się rozpędzał i jechał 55km/h
-rolki 5g jeździłem i skuter leciał 50-55 (obecnie czyli wczoraj)
-i przekładnia to tak że niecałe 12 obrotów na 1 obrót koła
Dodam że przy prędkości między 45-55 coś tak wibruje i przy 55 szarpie ;)
No to już coś wiemy;moduł to najgorszy syf hurtownia mi je pruboje wcisnąć po 14zł,przeciwtalerz załóż oryginał,zwężka w filtrze to nie zawsze blokada i często po jej wyjeciu osiągi spadają,komina nie masz pod 70 tylko popaprany seryjny,wariator jakiś bo takowego ja firma junak nie ma.
najprościej to założyć wszystko seryjne,naprawć jope wywierconą w wydechu i załozyć dysze 70-80 [w tym przedziale] wtedy przy wadze tego smyka 70-75 jest realne na chińskim 70c za 100-150zł
-o module to nie wiedziałem ale przyspieszenie trochę wzrosło
-przeciwtalerza niestety nie założę oryginalnego ponieważ mam w nim połamane frezy (te ząbki czy coś takiego) wiem że firma WM MOTOR to taka sobie firma ale to są nowe części mają 4-5 dni
-a zwężkę mogę założyć bo mam ja bo flitr nowy kupiłem :)
-a ,,komin,, to co to dokładnie bo chyba źle zrozumiałem
-miałem wariator serie no i latał te 60km/h (to było dziwne że nawet ze zgórki) ale pojawiły się wibracje i teraz lata max 55
A właśnię się dziwię że ten skuter tylko tyle lata, kolega ma identyko tylko kolory inne i zdjął tylko blokadę na wario i mu lata 70km/h ehhh ja to mam nieszczęście
Komin to wydech i powinien być zestrojony pod 70cc a nie przewiercony [to nie 4t] wierceniem go zepsułś tracąc rezonans [czeka Cię długa lektóra na temat tuningu 2t w google]
Co do sczęścia to ono nie ma tu nic do rzeczy,tak się kończy dlubanie bez wiedzy podstawowej w danym temacie,ale zgodnie z przyslowiem"czlowiek się uczy na własnych błędach", postaraj się wrócić jak nabliżej serii.
Pod 80 ;) a tak realnie 72 ccm czy ja wiem czy on ma tak daleko od serii.Mam moduł oryginalny, a ja zawiozłem mu (do sklepu) oryginalne części wariatora i dał mi takie same tylko przeciwtalerz dał mi WM MOTOR a dziurę w tłumiku mogę zawsze zaspawać. A cylindra na 50 nie mam zamiaru przywracać.Jestem ciekawy i tu prosiłbym Cię o odp dlaczego on tak dosyć mocno wibruje bo czuć na siedzeniu nawet to, i dlaczego go szarpie przy max prędkościpaci napisał:
Komin to wydech i powinien być zestrojony pod 70cc a nie przewiercony [to nie 4t] wierceniem go zepsułś tracąc rezonans [czeka Cię długa lektóra na temat tuningu 2t w google]
Co do sczęścia to ono nie ma tu nic do rzeczy,tak się kończy dlubanie bez wiedzy podstawowej w danym temacie,ale zgodnie z przyslowiem\"czlowiek się uczy na własnych błędach\", postaraj się wrócić jak nabliżej serii.
nie zrozumialeś,bez cylindra a reszta blizej serii,a wbracje to mogą być wlaśnie od gownianego wario i przeciwtalerza,skrzywinego włu itd
No ale na początku na cylku 50 zdjąłem wszystkie blokady wszystko seria i leciał tylk o65km/h doszedł cylek 70 i też reszta seria i skuter leciał 60 potem 80 (realnie 72) no i także leciał 60 a dopiero nie dawno zacząłem się bawić w te np. przewiercanie tłumika bo nie mam siły do tego skutra