Witam!
Chciałbym się dowiedzieć czy warto kupować używany wydech klasy sport, np. Laser X Pro.
Na co należy zwrócić uwagę i czy jest możliwość zużycia się tłumika ( tylko wata tłumiąca, czy coś jeszcze?)? I czy będzie różnica między nowym takim laserem a używanym przez około 1500 km na cylku 50 ccm? Teraz najważniejsze, ile jest warty taki laser?
Pozdrawiam
Warto kupić używany tłumik, jedynie co się w nich zużywa to wata i trochę może zajść od środka jakąś sadzą. Zwróć uwagę czy nie jest gdzieś wgnieciony i popękany. Co do ceny to zależy od jego stanu itp.
Sęk w tym, że ma jedno wgniecenie, jak zapewnia właściciel, jest ono małe i nie wpływa na osiągi. Nie wiem natomiast gdzie ono się znajduje A jaki wpływ może mieć wgniecenie na osiągiż
Jak niewielkie wgniecenie to wiele nie przeszkadza, sam mam u siebie w tłumiku wgniecenie i nie czuć żadnej różnicy, ale lepiej niech wyśle ci zdjęcie jak to wygląda i w którym to jest miejscu.
Jak przy kolanku to raczej wiele nie stracisz, jak komora rezonansowa to może coś strat być ale jak jest małe to i tak tego nie odczujesz…
Dzięki, takie też miałem przypuszczenia, jak się czegoś dowiem to dam znać. Póki co zobaczę jeszcze co inni powiedzą…
Wysłał Ci tą foteż Obczaj stan, on jest cynkowany czy coś także nie będzie rdza wyłaziła.
Dokładniejszych fotek póki co nie mam, ale widać, że był “czymś” pokrywany cały rezonans, bo nie spotkałem jeszcze lasera z czarnym rezonansem. A na tych co mam nie widzę, żadnych wgnieceń, pęknięć, odprysków, itd. Jak dowiem się dlaczego przemalowany na czarno to napisze…
Popatrz dokładnie czy był jakoś domowym sposobem spawany. Pzdr
Widziałem, że nie nosi śladów spawania “domowymi sposobami”. Tłumik został pomalowany na czarno i pokryty lakierem, odpornym na wysoką temp. Myślę, że go kupię chociaż nie ma mocowania Coś będę musiał wymyślić. A macie jakieś pomysły na to jak zrobić takie mocowanie lub macie takowe na sprzedaż? Niekoniecznie musi w 100% pasować, lepiej jest przerobić niż robić nowe. A jak jest z uszczelką, bo spotkałem się z dwoma rodzajami. Jedna to taki pierścień, który podejrzewam, że pod wpływem wys. temp. uszczelnia szczeliny dając tym samym 100% szczelności. Druga to taka płaska “blaszka”, ona też pod wpływem wys. temp. uszczelnia łączenie??
Aha, wgniecenie znajduje się na kolanku i nie jest zbyt głębokie, więc powinno być ok.
kawalek kontownika i musisz to ladne wycioc na wymiar
Właśnie tak myślę, o pospawaniu dwóch płaskowników gr. 4-5 mm na kształt litery “L”, bądź o innym koncie nachylenia. Jak będę miał ten tłumik to wtedy będę działał, póki co, tak tylko planuje, ale dzięki za podpowiedź.
To jest ten tłumik co zamiećszasz kupić?
http://allegro.pl/item479869949_tlumik_laser_x_pro_polini_malossi_hebo.html
Tak, to ten. Właśnie zauważyłem, że przedłużył aukcje Co sądzisz o tym laserku?
Jak za te pieniądze to się opłaca, mocowanie da się dorobić dużo roboty z tym nie będzie a wgniecenie na kolanku to w niczym nie przeszkadza. Za taką cenę na pewno kupuj.
Wydech jest u mnie i niestety sprzedawca zataił, parę mankamentów. Przymknąłbym oko, ale nie zrozumiałe jest dla mnie zdjęcie blokady poprzez wywiercanie otworu w kolanku i niedokładne zaspawanie, czego efektem jest uciekające powietrze. Mogę się mylić ale wydaje mi się, że wydech musi być 100% szczelny, jeśli ma prawidłowo spełniać swoja funkcje. Zastanawiam się teraz czy lepiej łatać tę dziurę samemu czy reklamować…
Macie jakieś pomysły jak uszczelnić ten spaw?