Problem polega na utracie mocy i prędkości przy przyśpieszaniu do 80-100km/h lub dłużej jeździe przy tej prędkości.
Zepsuło się to po wymianie pierścieni. Przed dało radę jechać nawet 115km/h i nie tracił mocy. Gaźnik wyczyszczony i ustawiany nic nie pomaga.
Moto to Kymco Zing II 2008.
Pierścienie wymienione bo silnik drżał przy schodzeniu na niskie obroty. Wymienione po 4k kilometrów, tłok cylinder wszytko okey. i jest jeszcze jeden problem. Mianowicie cieknie olej z cylindra 5 centymetrów nad uszczelką cylindra i w dół aż po silniku. Wszystkie uszczelki wymienione nic nie pomogło. Cieknie podczas jazdy
wszystko okey to bedziesz wiedział jak sobie zmierzysz kompresje a nie bedziesz oceniał na oko. zwłaszcza że nie wszystko bo cieknie ci olej - wiec to nie jest do końca tak że jest super.