Witam mam takie pytanie. Po wymianie uszczelniaczy olejowych w zawieszeniu zastanawia mnie fakt że te oslonki przeciwpylowe siedzą dość luźno i wydaje mi sie że będą przebuszczać np wode. Czy jest to normalne? w sklepie powiedziano mi że tego się praktycznie nie wymienia tylko czyści. Moto ma 1300km przebiegu jednak stało 3 lata w salonie co jest potwierdzone w papierach i mysle że nie powinno sie to tak szybko zuzyc jednak po zdjeciu tych oslonek bylo troszke błotka więc nie wiem czy tak ma być. Proszę o radę bo już sam nie wiem
guma też się starzeje,parcieje kruszeje a jeszcze gorzej jak stoi:)jaki model moto?I zmień sklep,jak wymieniasz cylinder to uszczelki dajesz stare tylko czyścisz no przecież są całe.
edit;jak by się ich nie wymieniało to poco sa sprzedawane w komplecie z simeringami np;cbr600.
Moto to benzer xcross 125. Wiem o tym ze guma się zużywa. Sprzedawane w komplecie są zwykle tylko do popularniejszych modeli moto. Patrząc po stanie tych osłonek to guma nie jest zniszczona wyglądają i w dotyku są prawidłowe, niepokoi mnie tylko że dość luźno zakładały się na lagę i mogą przepuszczać wodę ale jak sama nazwa mówi są to uszczelniacze PRZECIWPYŁOWE więc zastanawia mnie czy jest to normalne i nie powinienem sie tym martwić czy może ewentualnie zamontować jakieś akcesoryjne osłonki na lagi
McGawel napisał:
Moto to benzer xcross 125. Wiem o tym ze guma się zużywa. Sprzedawane w komplecie są zwykle tylko do popularniejszych modeli moto. Patrząc po stanie tych osłonek to guma nie jest zniszczona wyglądają i w dotyku są prawidłowe, niepokoi mnie tylko że dość luźno zakładały się na lagę i mogą przepuszczać wodę ale jak sama nazwa mówi są to uszczelniacze PRZECIWPYŁOWE więc zastanawia mnie czy jest to normalne i nie powinienem sie tym martwić czy może ewentualnie zamontować jakieś akcesoryjne osłonki na lagi
Nic się nie będzie działo a osłonki możesz założyć choć by z względów estetycznych[ładnie wyglądają]