Witam.Dziś urwał mi się tłumik wraz z hakiem przy karterze. Więc gdy to się stało wziołem płaskownik wszystko zrobiłem. Lecz są takie wibracje(płaskownik przyspawany do ramy)i odkręca mi się tłumnik przy cylku.
Co z tym zrobić. Wiem ze można spawać aluminiu lecz mam daleko do spawacza co tym się zajmuje. Płaskownik odpada. Co można z tym zrobić ???
może dać więcej płaskowników tzn 2-3 na siebie nałożyć by były grubsze… a przy cylku daj podkładki sprężynowe i będzie git …
aha. nom podkładki dałem i nic nie dało a na cos innego by poszło to zrobić ?
Przyspawać profilu kawałem zamiast płaskownika
jak podkładki nie pomogły to jedynie lekko przyspawać…
heh. w piątek zobacze co powie kuzyn mechanik
co ześ zrobił ? płaskownik dałeś do ramy ? o ile dobrze cie zrozumiałem to nie mam pojęcia jak teraz jeździsz ponieważ rama jest nośnikiem a silnik pracuje zawieszeniem, chodzi w góre i w dół, hmmm … jaki cudem ten wydech się nie urwał drugi raz ? Daj foto
no a co miałem zrobić??? No płaskownik do ramy i do tłumnika. Może zamiast tego płaskownika jakas dobra sprężyne dać??
OMG, co żeś zrobił … Jezu, ludzie, skąd wy pomysły bierzecie ?! Musisz to zespawać jakoś bo jak do ramy to coś Ci się uje*** …
weź się poradź do zaraz wyzywaja
razor5022 napisał:
weź się poradź do zaraz wyzywaja
Nikt Cię nie wyzwał z tego co czytałem.
Ale wracając do tematu: na logikę. Weź pomyśl trochę. Silnik nie jest przytwierdzony na stałe do ramy więc jak w ogóle mogłeś pomyśleć takim rozwiązaniu?
Trzeba być kompletnym ignorantem żeby taką fuszerkę odpier**lić
krótka zwięzła odpowiedź , mocowanie musi być na karterach bo silnik chodzi z amortyzatorem , a zresztą co ja się produkuje , chłopak pomyśli to zrozumieć…;/ , myśle ze temat można zamknąc bo teraz każdy będzie pisał to samo
nom to było głupie i nie rozważne. Jutro wykręcam silnik z ramy a w sob zawioze silnik by te mocowania przyspawali.
P.S ile to może mniej więcej kosztować ??
razor5022 napisał:
P.S ile to może mniej więcej kosztować ??
Raczej nie więcej niż 100zł ;-)