Witam!
Ostatnio przeglądając ofertę sklepu scooter-attack.com znalazłem ciekawy element tuningowy. Zestaw TWINS CYLINDER KIT CATENO MIANO bo tak nazywa się to cudeńko przyciągnął moją uwagę. Jestem jednak nowicjuszem jeżeli chodzi o tuning skuterów i nie wiem co taki zestaw daje. Czy pozwala on zamontować dwa cylindry? Czy przy montażu takiego zestawu należy zatroszczyć się o dodatkowy akumulator?
Z góry dziękuję za odpowiedzi, ms0
To kosztuje 3000euro. Stać cię na to? Bo jeśli nie to po co te pytania i OT?
sa to kartery pod 2 cylindry co do aku to jedno wystarczy.
było to opisane w 4 numerze “skutera”
J/w i kosztuje 3000 Euro sam blok silnika.
dokłądnie aku jedno wystarczy ale warto było by zwiększyć go o pare amperów większy bo wiadomo że większy wysiłek i jak kupujesz takie cudo to wiadome musisz kupić 2 cylki,gażniki, cewke zapłonową itp. no i warto było by poszukać wariatora i całego napędu od skutera 125-200cc bo takie przystocowane do poj. 80cc niewytrzymają takiej mocy.
w zestawie z tym jest podwojny wała z korbowodami do wyboru, magneto z dwoma impuulsatorami, dwie cewki i dwa modóły zapłonowe i kiolka innych drobiazgów
heh taki zestaw idzie dostać tylko na zamówienie i do tego trzeba zaliczke wpłacić 500Euro … I co wy gadacie, akumulatora w CDI nie potrzeba !!! wystarczy obrót wału żeby zindukował się prąd i CDI samo puści prąd do cewki i dalej sypnie iskrą …
www.google.pl - Szukaj Zasady działania CDI na wikipedii … tam wszystko jest, kiedyś to pisałem ale drugi raz nie chce mi się tłumaczyć chyba że ktoś chce to mogę napisać