Witam mam odblokowany skuter TGB Tryton 50. Jest on dwusuwowy (2t).
Chciałbym aby ktoś mi pomógł w wyborze części do tuningu:
1: Tłumik sportowy czy ten jest dobry? https://sklep.mieloch.pl/produkt/wydech-giannelli-extra-v2-titanium-minarelli-stojace-e.html?gclid=CjwKCAjwq57cBRBYEiwAdpx0vbP7hx21F1nVxbP6E4ExzZZOrGw6YWJJyUniY9fzi5YR3BAe0QaHGRoC12cQAvD_BwE
2: Filtr powietrza stożkowy
3: Gaźnik sportowy
4: sprzęgło
5: Wariator, Rolki pasek itp
6: ale to raczej nie głowica i tłok
Proszę o pomoc w dobraniu tych części chciałbym aby skuter miał trochę więcej tej mocy ale nie chce wydawać milionów. Tak 1 - 1,5 tys. maks. Z góry dziękuję za odpowiedzi Karol.
zacznij od cylindra i wydechu
nie ma sportowych gaźników - są tylko większe i mniejsze
Dzięki za podpowiedź mam tylko jeszcze małe pytanie który tłumik wybrać?
ten: https://sklep.mieloch.pl/produkt/wydech-giannelli-extra-v2-titanium-minarelli-stojace-e.html?gclid=CjwKCAjwq57cBRBYEiwAdpx0vbP7hx21F1nVxbP6E4ExzZZOrGw6YWJJyUniY9fzi5YR3BAe0QaHGRoC12cQAvD_BwE
czy ten: https://sklep.mieloch.pl/produkt/wydech-tecnigas-next-r-tgb-italjet-formula.html
I jeszcze pytanie jaki gaźnik polecasz bo i tak muszę wymienić bo stary mi się popsuł i nie wiem co wybrać a od razu bym chciał coś lepszego sobie kupić.
Jeśli mogę to wtrącę się do dyskusji Ten gianelli w linku jest do silników minarelli a w tgb z tego co pamiętam to montowali morini. Co do gaznika to rozmiar 17,5 lub 19 jeśli kupisz cylinder 70 cc
gaźnik sie dobiera do cylindra. kupisz badziewie za 90zł na allegro to i zamiennik seryjnego gaźnika wystarczy.
Kupisz lepszy cylinder co robi 8-12KM i musisz sie rozglądać za gaźnikami 19-21mm.
Jak już masz cylinder to wtedy szukasz do niego wydechu dopasowanego charakterystyką.
Musisz poczytać doświadczenia użytkowników danego cylindra i na jakim wydechu banglało a na jakim były kłopoty.
Owszem , masz rację. Ale ja zakładam , że kolega kupi przynajmniej power forca a tam już 17.5 jest wskazane Co do wydechu również się zgadzam w zupełności
- Tłumik arrow street black aluminium świetny tłumik bardzo się go opłaca za tą cenę. https://sklep.mieloch.pl/produkt/wydech-arrow-street-aluminium-black-peugeot-lezacy-e.html?gclid=EAIaIQobChMI4KaZ49GV3QIVCLftCh0PagTGEAQYASABEgKFBPD_BwE.
- filtr powietrza jakiś stożek od malossi najlepiej.
- Budżetowy taki sam jak dellorto - Tec Pro 21mm lub 19mm.
- Sprzęgło Polini 3G For Race
- Wariator Polini, Rolki Polini, Pasek Dayco bo by wyszło poza budżet xD ja osobiście polecam polini sam używam :D.
- Cylinder Power Force 70 najlepszy cylinder w tej cenie.
koszt około 1000-1400zł
boze co za bzdury…
lol czego wombat :d
dlaczego stożek? i dlaczego stożek od malossi ma być dla tego zestawu lepszy od innego stożka?
samo Malossi załatwia sprawe? a wielkość, materiał…itd ma jakies znaczenie?
wszystko na wyrost od Pollini (nawet rolki) a na koniec gówniany cylinderek od motoforce/powerforce (czy inne coś z chiń ładniej zapakowane).
bez sensu. Nawymyślałes kupe cześci z których nic nie wynika bo na końcu przywaliłeś dziadowską podstawe tego całego setupu.
Ja bym kupił dobry cylinder który ma i moc i pojeźdzzi jako daily, np Malossi sport 70, żeliwny. Do tego odpowiedni wydech i gaźnik żeby to moc krzesało i pożyło bezpiecznie. Pozostałe seryjne części spokojnie to przeniosą a kasy zostanie na rolki do regulacji lub króciec czy cos tego typu.
no w sumie niby tak ja jako pierwszy kupił bym gaźnik i cylinder oraz wydech a to 1,2,3 to odpowiedzi na pytania. no to ja nie wiem nie którzy polecają tego powerforce niektórzy nie
Bo power force to dobre cylindry i podnoszą moc ale szału nie ma. Filtr stożkowy jest niepotrzebny ( często się zapycha , trudniej to wyregulować ) i seryjna puszka wystarczy. No i zgodzę się z tym , że do tego cylindra to trochę za mocne części
szału nie ma. ja nie lubie airsali bo na nich ta powłoka ceramiczna jest cieniusieńka