Może właśnie taki silniczek 110 ccm, jeśli brakuje ci bardzo mocy :). Zyskasz jakieś 11 KM i to już będzie coś. Im większa zębatka tylnia tym większy V-max a mniejsze przyśpieszenie. Z przodu jest odwrotnie.
tylko nie chcę wymieniać całego silnika dlatego myślę o 72ccm narazie i byłem ciekaw waszego zdania jaka to się sprawuję na waszych doświadczeniach w "pro 50", jaki v-max?
bo w skuterze (automat) to wiem jaka była różnica ale tutaj trochę jest inna budowa silnika.
Może właśnie taki silniczek 110 ccm, jeśli brakuje ci bardzo mocy :). Zyskasz jakieś 11 KM i to już będzie coś. Im większa zębatka tylnia tym większy V-max a mniejsze przyśpieszenie. Z przodu jest odwrotnie.
Z tymi zębatkami to chyba odwrotnie.Im większa z tyłu tym mniejszy V-max,a z przodu odwrotnie.