Tuning Zico simpli

Witam, jestem posiadaczem zico simpli, chciał bym w najblizszym czasie co nieco w niego wpakować, dokładnie interesuje mnie wielkosć sworznia tłoka w tym skuterze, wie ktoś może ile mm ma sworzeń ? Potrzebne jest mi to do zakupu cylindra.
Chciał bym przerobić go na sporta, myslalem na cylkiem 70cc Stage6 lub polini sport co o tym myślicie ? I co będzie wymagane do wymiany razem z tym cylkiem? Wario i gaźnik wystarczy ?
Jakie części byście mi polecili, tanio i dobrze I co muszę wiedzieć przed zakupem części ? Jestem w tym trochę zielony :wink:

Zico simply to są podajze 4t , więc nie kupisz do niego żadnego sporta , powiem ci krótko i na temat , sprzedaj to i za kase przeznaczoną na tuning kup coś porządnego. Jak byś tego chinolanie stuningował , to seryjne minarelli czy pp/g będzie cie łykać , tuning skuterów 4t jest totalie nie opłacalny

to 2T -.-

tak czy inaczej nie opłaca się tego robić …

Tak to jest 2t kumpel takiego ma. Ale właśnie dlatego radze ci sprzedać te paści (bez obrazy) weźmiesz za niego z 2tyś może więcej a jeżeli chcesz sparta robić to musisz wyłożyć ponad tysiaka a za około byś już kupił coś z Minarelli Horizontal z którego będziesz o wiel bardziej zadowolony niż z tego po tunie…

te zico to chinska podróbka sr factory a sworzeń pewnie jak w każdym silniku cpi/keeway 12mm

tak patrze po fotkach , to tak to jest silnik kałeja , czyli można tam władować smiało silnik minarelli horizontal , ale ziomek juz pewnie poszedł , na mielocha , i tam mu doradzili , jak fajnie może stuningować chińczyka , i ileto będzie mu zapi.erdalać :lol:

ziomek z ostródy :d nieeeech tuningujee :smiley:

kondzio94 My się nie znamy przypadkiem ? :smiley: Kondrad Świ… ? A na mielocha nie poszedłem proszę mi nie ubliżać xD No to chyba go opchnę i kupie jakąś używkę, więc zmieniam pytanie co by było godne uwagi ? Runnerka ? Rox ? Coś małoawaryjnego bo ten zipp już mnie do szału doprowadza.

Stygmata napisał: